6 באפר׳ 2025

תוכנית הקמה\ יישום שלב ב (STARTER) - יישום

הי לקוח האבספוט יקר, בהמשך לתוכנית היישום שלב א שסיימנו
אני מצרף לעיונך את תוכנית היישום של שלב ב
לניהול מכירות באמצעות HUBSPOT האבספוט
הכלי הטוב ביותר הקיים היום בשוק לתמיכה בניהול מכירות ולשיפור ביצועים מתמשך

הנושא בגדול: הזרמה מהירה ויעילה יותר של תהליך המכירה אצלך בעסק!!

קודם כל - הקמה והפעלה של מודול טיקטים לניהול משימות פנימיות והזרמה זריזה של שאלות ובעיות בתהליך היישום, בחזקת: נאה דורש ונאה מקיים
  1. בוא נדבר תכלס - יעדים!!
    תכנון ובקרת יעדי מכירות - תרגול עבודה ממוקדת יעדים, פריוריטי לזמן שלכם
  2. השלמת כל הפרטים החסרים בדילים הקיימים - למשל:" CLOSE DATES
  3. מיצוי הדאטא במערכת ובאינטרנט (שוק) -
    לטובת הרחבת הפעילות העתידית ושיפור היעילות בסגירה
  4. דוחות דוחות דוחות \ סיכום רבעון\ סיכום חודש
    ובעיקר הפקת לקחים ותובנות מהדאטא, מיפוי וטיפול ב"צווארי בקבוק" בתהליך המכירה 
  5. פרופרטיס -
    דגש על הוספת \ עדכון פרופרטיס - במקומות שמקדמים זריזות ניהולית, הכנת תשתית להרחבת פעילות
  6. דגש חשוב לא לשכוח:
    פוש-אפ ועדכונים לדילים השונים הפתוחים ע"ב יומי, הפקת לקחים מהדאטא, סדרי עדיפויות של זמן
  7. הבאת לידים\ שיווק  -
    תכנון ויישום תוכנית הבאת לידים מאסיבית \ ממשק שוק לשוק בישראל
  8. אוטומציות להגדלת מהירות תהליך המכירה + בחינת כלים בתהליך המכירה לשיפור היעילות (למשל: חתימה דיגיטלית, עבודה בוואטסאפ?)
  9. פורקסט FORECAST - איך מנהלים פורקסט (תחזית מכירות) בחברות רציניות? פורקסט המתבסס על נתונים ולא על השערות.