הי לקוח האבספוט יקר, בהמשך לתוכנית היישום שלב א שסיימנו
אני מצרף לעיונך את תוכנית היישום של שלב ב
לניהול מכירות באמצעות HUBSPOT האבספוט
הכלי הטוב ביותר הקיים היום בשוק לתמיכה בניהול מכירות ולשיפור ביצועים מתמשך
הנושא בגדול: הזרמה מהירה ויעילה יותר של תהליך המכירה אצלך בעסק!!
קודם כל - הקמה והפעלה של מודול טיקטים לניהול משימות פנימיות והזרמה זריזה של שאלות ובעיות בתהליך היישום, בחזקת: נאה דורש ונאה מקיים
- בוא נדבר תכלס - יעדים!!
תכנון ובקרת יעדי מכירות - תרגול עבודה ממוקדת יעדים, פריוריטי לזמן שלכם - השלמת כל הפרטים החסרים בדילים הקיימים - למשל:" CLOSE DATES
- מיצוי הדאטא במערכת ובאינטרנט (שוק) -
לטובת הרחבת הפעילות העתידית ושיפור היעילות בסגירה - דוחות דוחות דוחות \ סיכום רבעון\ סיכום חודש
ובעיקר הפקת לקחים ותובנות מהדאטא, מיפוי וטיפול ב"צווארי בקבוק" בתהליך המכירה - פרופרטיס -
דגש על הוספת \ עדכון פרופרטיס - במקומות שמקדמים זריזות ניהולית, הכנת תשתית להרחבת פעילות - דגש חשוב לא לשכוח:
פוש-אפ ועדכונים לדילים השונים הפתוחים ע"ב יומי, הפקת לקחים מהדאטא, סדרי עדיפויות של זמן - הבאת לידים\ שיווק -
תכנון ויישום תוכנית הבאת לידים מאסיבית \ ממשק שוק לשוק בישראל - אוטומציות להגדלת מהירות תהליך המכירה + בחינת כלים בתהליך המכירה לשיפור היעילות (למשל: חתימה דיגיטלית, עבודה בוואטסאפ?)
- פורקסט FORECAST - איך מנהלים פורקסט (תחזית מכירות) בחברות רציניות? פורקסט המתבסס על נתונים ולא על השערות.