7 באפר׳ 2025

שלבי ניהול קמפיין דרך אפולו APOLLO


שלבי ניהול קמפיין מקצועי כולל בקרת ROI:

  1. תכנון: תכנון פלח השוק אליו פונים ומה הציפייה שיקרה שם (כמה כסף יצא לנו מהקמפיין הזה?) 
  2. חיפוש ומציאת לידים ב"אפולו", ייצוא הקונטקטים לאקסל כ- CSV
  3. עריכת הדאטא באקסל, תיקונים ועדכונים אם צריך (למשל: פורמט מספרי הטלפון)
  4. קליטה אל האבספוט כקונטקטים + בדיקה שתקין ולמי אין דיל
  5. במידה ופותחים דיל לכל קונטקט - אוטומציה לפתיחת הדיל למי שאין
  6. פניה ללידים וניסיון לסגור עסקאות
  7. בקרה ושיפור לפי התכנון בשלב 1 (רצוי\ מצוי), בדיקת ROI לקמפיין הזה (עלות מול תועלת)

שלבים עקרוניים בתהליך ניהול קמפיינים: