שלבי ניהול קמפיין מקצועי כולל בקרת ROI:
- תכנון: תכנון פלח השוק אליו פונים ומה הציפייה שיקרה שם (כמה כסף יצא לנו מהקמפיין הזה?)
- חיפוש ומציאת לידים ב"אפולו", ייצוא הקונטקטים לאקסל כ- CSV
- עריכת הדאטא באקסל, תיקונים ועדכונים אם צריך (למשל: פורמט מספרי הטלפון)
- קליטה אל האבספוט כקונטקטים + בדיקה שתקין ולמי אין דיל
- במידה ופותחים דיל לכל קונטקט - אוטומציה לפתיחת הדיל למי שאין
- פניה ללידים וניסיון לסגור עסקאות
- בקרה ושיפור לפי התכנון בשלב 1 (רצוי\ מצוי), בדיקת ROI לקמפיין הזה (עלות מול תועלת)
שלבים עקרוניים בתהליך ניהול קמפיינים: