17 באפר׳ 2025

טעות נפוצה ביישום האבספוט: התמקדות בכלים ולא ביעדים

כאיש מכירות לשעבר... השיטה שלי שמה דגש קודם כל על הביזנס = ניהול יעדי מכירות ורק אח"כ פיטצ'רים

בדיוק כמו WAZE, קודם כל יעד.


השיטה היא פועל יוצא יוצא של עשרות הטמעות HUBSPOT שזלגו והתברברו עם פיטצ'רים\ כלים סתמיים וחסרי תועלת עסקית משמעותית, שגרמו בסופו של דבר למפח נפש של הנהלות החברות מאי עמידה ביעדי המכירות ובזבוז זמן וכסף על "הסחות דעת", במקום למכור.

מה שנקרא: פיל לבן.

ולכן מראש אני מתריע: חבל להשקיע זמן וכסף בפיטצ'רים וכלים שלא תורמים לכם ליעדי המכירות.

הפרויקט יכשל ולא נעמוד ביעדי המכירות ואתם תהיו לא מרוצים :(

כדי למנוע מצב של "חוסר מיקוד" שכזה, אני מכניס את התהליך כמה שיותר מהר להיות "תכלסי" = מול היעדים המכירתיים של כל אחד

הכלים השונים וכלל המערכות אמורים לסייע בהגעה ליעד הכספי במכירות, ולא הפוך :) 


ולכן חשוב קודם כל לשים "על השולחן" את היעדים של כל אחד ורק אז לבדוק אילו כלים יעזרו לו להגיע ליעד.