27 באפר׳ 2022

תפיסת הפעלה: אוטו-דיל!


במהלך השנים והנסיון המצטבר ביישום מערכת האבספוט CRM, פיתחתי תפיסת הפעלה חדשנית

שמאפשרת לארגון\ לעסק לשכלל את יכולות הזרמת הלידים בפייפליין.

לתפיסה זו קראתי: אוטו-דיל.

הרעיון הוא להוסיף אוטומציה בתהליך הזרמת הלידים מהשיווק למכירות,

כך שלידים שמגיעים מערוצי שיווק "טובים", יהפכו לדילים (=הזדמנויות) בצורה אוטומטית.

***

תרשים (קליק להגדלה):

***

מודל ה-"אוטו-דיל" מאפשר לכם:

1. חסכון גדול בזמן ומניעת תקלות אנוש (למשל: נשכחים לידים!)
הקשורות לניהול ידני של הדילים

2. יכולות ניהול ובקרה משופרות
(לטפל במצבים של MANY TO MANY, הרבה לידים\ פניות > הרבה דילים)

3. לנהל ב"משפך אחד" את כל תהליך השיווק + המכירות
(מה שנקרא SMARKETING = SALES AND MARKETING)

4. לנהל בדוח גרפי אחד, את הסטטוסים השונים של הלידים שהביא מקור מסויים של השיווק
כולל סטטוסי "ביניים" של לידים (למשל - אילו מהלידים שהביא השיווק נמצאים במכירות בשלב "הצעת המחיר").
במילים אחרות: לא רק דאטא של כמה לידים עברו למכירות, גם מה הסטטוס שלהם! וזה חשוב מאוד למנהל\ת השיווק לדעת, במיוחד תוך כדי הקמפיין עצמו.

(*) המודל מתאים במיוחד ללקוחות האבספוט בגרסת SALES PRO ומעלה - בעלי כלי האוטומציות.


***

לקריאה נוספת:

  1. דוגמא לפייפליין כולל שלב מקדים (מספר 1 בתרשים).
    אל שלב זה מכניס השיווק את הלידים החדשים, בצורה אוטומטית - קליק כאן.



***

להטמעה מקצועית של האבספוט CRM גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777

מילות מפתח: אוטודיל, אוטו-דיל, דילים, ניהול לידים האבספוט, מומחה האבספוט, מומחה הבספוט, אוטומציות