שמאפשרת לארגון\ לעסק לשכלל את יכולות הזרמת הלידים בפייפליין.
לתפיסה זו קראתי: אוטו-דיל.
הרעיון הוא להוסיף אוטומציה בתהליך הזרמת הלידים מהשיווק למכירות,
כך שלידים שמגיעים מערוצי שיווק "טובים", יהפכו לדילים (=הזדמנויות) בצורה אוטומטית.
***
תרשים (קליק להגדלה):
מודל ה-"אוטו-דיל" מאפשר לכם:
1. חסכון גדול בזמן ומניעת תקלות אנוש (למשל: נשכחים לידים!)
הקשורות לניהול ידני של הדילים
2. יכולות ניהול ובקרה משופרות
(לטפל במצבים של MANY TO MANY, הרבה לידים\ פניות > הרבה דילים)
3. לנהל ב"משפך אחד" את כל תהליך השיווק + המכירות
(מה שנקרא SMARKETING = SALES AND MARKETING)
4. לנהל בדוח גרפי אחד, את הסטטוסים השונים של הלידים שהביא מקור מסויים של השיווק
כולל סטטוסי "ביניים" של לידים (למשל - אילו מהלידים שהביא השיווק נמצאים במכירות בשלב "הצעת המחיר").
במילים אחרות: לא רק דאטא של כמה לידים עברו למכירות, גם מה הסטטוס שלהם! וזה חשוב מאוד למנהל\ת השיווק לדעת, במיוחד תוך כדי הקמפיין עצמו.
(*) המודל מתאים במיוחד ללקוחות האבספוט בגרסת SALES PRO ומעלה - בעלי כלי האוטומציות.
- דוגמא לפייפליין כולל שלב מקדים (מספר 1 בתרשים).
אל שלב זה מכניס השיווק את הלידים החדשים, בצורה אוטומטית - קליק כאן.
להטמעה מקצועית של האבספוט CRM גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: אוטודיל, אוטו-דיל, דילים, ניהול לידים האבספוט, מומחה האבספוט, מומחה הבספוט, אוטומציות