קישור טלפונים


הטלפון הוא כמובן אחת האינטראקציות הנפוצות עם לקוחות ולידים, עדיין :) 
ניתן לקשר את הטלפון שלכם אל האבספוט CRM בכל מיני צורות.

להלן תרשים עקרוני לזרימת הדאטא לאחר קישור הטלפונים:

(קליק להגדלה)



***

שימו לב! קישור מערכת הטלפוניה מורכב מעט יותר מקישור תוכנת המייל\ קלנדר, מכיוון שיש מגוון עצום של פתרונות אפשריים ולכל פתרון ניואנסים משלו (דקות שיחה, תמיכה בישראל, שיחות יוצאות\ נכנסות, דשבורדים מסוגים שונים, תמיכה בסמסים כן\ לא, ועוד ועוד). מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה לפני הרכישה כדי למנוע טעויות אפיון.

***

להלן שלושה כיווני פתרונות אפשריים לצורך בקישור הטלפוניה שלכם - 

רמה 1 - גרסה חינמית של האבספוט - תיעוד (Log) ידני לשיחות 

בגרסה החינמית של האבספוט, ניתן לתעד סיכומי שיחות (Log a call) בתוך המערכת או דרך האפליקציה.
לא ניתן להקליט שיחות. 

  1. במערכת - תיעוד שיחות יתבצע דרך מסך הקונטקט + Log + Log a call  
  2. כתיבה בעברית בעת LOG A CALL - קליק כאן
  3. באפליקציה זה פשוט יותר - תיעוד שיחות מהסמארטפון - קליק כאן 

רמה 2 - גרסת SALES STARTER ומעלה - תיעוד (Log) + מנגנון התקשרות ישירות מה- Browser - 

בגרסת ה- SALES STARTER ניתן לקשר את הטלפון הקיים כך שניתן יהיה לבצע שיחות יוצאות מה- BROWSER + שניתן יהיה להקליט ולשמור שיחות יוצאות  + תיעוד אוטומטי בתוך הקונטקט בהאבספוט.
(*) שימו לב, ישנה הגבלה על היקף הדקות של כל יוזר משולם, ע"פ הגרסה שנרכשה.

  1. הסבר אודות כלי הטלפוניה הפנימי של האבספוט - קליק כאן
  2. גרסת SALES STARTER ומעלה - קישור הטלפון ישירות למערכת האבספוט - קליק כאן
  3. רשימת כלים נוספים בגרסת SALES STARTER (כולל הקישור לטלפון) - קליק כאן 
רמה 3 - כלי טלפוניה בענן נוספים שיודעים להתחבר אל האבספוט
ומאפשרים לבצע שיחות יוצאות\ נכנסות  (כלי מקצועי למוקדים\ לאנשי מכירות טלפון) -

  1. כלי טלפוניה בענן שמתחברים אל האבספוט - AIRCALL, JUSTCALL, TOKY, ספיקו - ויש עוד הרבה! ראו כאן רשימה של כלים המתחברים ישירות אל ההאבספוט שלכם - קליק כאן
  2. מומלצת!! כלי VOIP (דרך האינטרנט) התקנת AIRCALL וחיבורה אל האבספוט - קליק כאן
  3. ממשק עם TOKY - קליק כאן 
  4. ממשק עם JUST CALL - קליק כאן
  5. ממשק עם CLOUDTALK
  6. ממשק עם KIXIE 
  7. מומלץ!!! למי שמעוניין בכלי על המובייל (ולא על VOIP דרך האינטרנט) - כלי של חברת ספיקו (חברה ישראלית)קליק כאן וגם קליק כאן (איך זה נשמר בהאבספוט) וגם קליק כאן
    פנו אליי לפרטים נוספים!! כלי נפלא עבור סוכני ביטוח בישראל המחוייבים על פי חוק להקליט שיחות ולשמור ב- CRM.

***

ועוד קצת טיפים לגבי ניתוח תוצאות שיחות טלפון - בדשבורד של האבספוט - 

ניתן יהיה לנתח את תוצאות השיחות בדוחות\ בדשבורד של האבספוט.
לדוגמא (1) - גרף כמות שיחות שבועית של כלל הנציגים (קליק להגדלה):


דוגמא (2) - ניתוח תוצאות שיחות של הנציגים -


דוגמא (3) - ניתוח משך ממוצע של שיחות של כל אחד מהנציגים -