15 ביולי 2015

למי לשלוח ניוזלטר?


שאלה נפוצה: האם יש טעם לשלוח ניוזלטר לחברה/לקוח שעדיין לא נפגשנו עמו?
(הכוונה ללידים בשלבים 1,2 של תהליך המכירה: 1] פוטנציאלים בשוק שיש לנו אי מייל שלהם איכשהו, 2] לידים במערכת ה- CRM שטרם היתה פגישה עמם אבל יש פרטי איש קשר\ כרטיס ביקור).

התשובה: בוודאי שכן!!

מספר סיבות טובות:
1. רשימת התפוצה שבבסיס הניוזלטרים, היא תשתית - ניהול הלידים וה"פוטנציאלים" הוא אחד מהדברים הכי חשובים שחברה צריכה לעשות. זו תשתית שנבנית לטווח ארוך ושיטתי. 

2.יש לזכור שבדרך כלל לידים לא הופכים לקוחות אחרי אינטראקציה אחת - ונדרשות מספר אינטראקציות כדי לשכנע. הניוזלטר הוא עוד אינטראקציה בתהליך המכירה - וחלק ממערך שלם. 
3. הניוזלטר מאפשר למצב את החברה כגורם מקצועי ויציב (לאורך זמן). הניוזלטר מאפשר לעדכן בתוכן מקצועי\ שיווקי (Marketing Content) את כל השוק הרלבנטי ולמצב את החברה כגורם מוביל, מקצועי וחדשני. 


4. זה (כמעט) באותו מחיר... אין הבדל בין שליחת ניוזלטר ל- 100 נמענים לשליחה ל- 10,000 נמענים.

5. הניוזלטר הוא מידע כתוב, שנשמר במייל וניתן להעברה בקלות בין אנשים. בישראל - כולם מכירים את כולם. אותו נמען שלא קונה כרגע - יש לו בן דוד שבדיוק צריך את השירות הזה. הניוזלטר הוא כלי נוח לניהול המידע והעברתו בין אנשים בתחום. 

ובמילים אחרות... השאלה היא לא - למה כן?, השאלה היא - למה לא?
למה להסתפק ב"קטן"? - THINK BIG.