18 בינו׳ 2016

ריכוז מאמץ טלפונים שבועי

אחד מצווארי הבקבוק בתהליכי המכירה של כל עסק הוא שלב הטלפונים ללידים (COLD CALLS). ראו תמונה מצורפת.
הטלפונים נועדו לבירור רלבנטיות עם הליד ולתיאום פגישות מכירה, במידה ורלבנטי.

אנשי מכירות לא אוהבים לעשות COLD CALLS
מה שבפועל קורה הוא שאנשי המכירות נמנעים מלבצע שיחות טלפון ללידים חדשים ותהליכי המכירה נתקעים!
בתהליכים ארוכי טווח של חודשים, גם לסמנכ"ל המכירות קשה באמת לעקוב אחר ביצוע הטלפונים הנ"ל.

הפתרון - ריכוז מאמץ
אחת השיטות שפיתחנו ב"מד מן" היא קיום "מטווח טלפונים" פעם בשבוע.
מרכזים את כל אנשי המכירות (ואולי אף גורמים מההנהלה ומהתפעול), ומקיימים "מטווח" טלפונים מרוכז של 2-3 שעות.

בשעתיים אלה מרכזים את הרשימה הרלבנטית של הלידים ומבצעים טלפונים, תוך יצירת מוטיבציה, סיעור מוחין והפרייה הדדית בין כל המשתתפים.

יתרונות השיטה
1. אין מריחות - ריכוז מאמץ, אין "התחמקויות"
2. בקרה וניהול - יש גורם אחד שמכוון את אנשי המכירות בלידים הרלבנטיים יותר
3. הפריה הדדית - יש העברת ידע מקצועי ומתודולוגי בין אנשי המכירות 
4. פתרונות מהירים - יש אפשרות לפתור צווארי בקבוק במהירות, ללא עיכובים ומריחות - כל הגורמים בחדר אחד
5. המהלך מתועד - יש אפשרות לתעד כמו שצריך את הדאטא, דאטא לא הולכת לאיבוד

שיטה זו מוכיחה את עצמה אצל מספר לקוחות עמם אנו עובדים.
בהצלחה!