אוטומציות שיווקיות

אוטומציות שיווקיות - כלים ושיטות ליצירת מסלולי פעולות אוטומטיים בשיווק.

כעין "מפת מטרו" של פעולות בשיווק, שמתחילות ב"טריגר" מסויים (=נקודת ההתחלה), וממשיכות לפי תסריט קבוע מראש.


***

כללי 

ניתן ליצור אוטומציות שיווקיות מדהימות ב-"האבספוט מרקטינג".

כלי האוטומציות יושב תחת WORKFLOWS וכלול בגרסאות מתקדמות של המרקטינג (אינו כלול בגרסה החינמית!).

חשוב לדעת:

  1. כל אוטומציה מורכבת משלבים.
  2. השלב הראשון באוטומציה נקרא טריגר TRIGGER.
  3. כל שאר השלבים נקראים פעולות ACTIONS.
  4. ניתן ליצור "צמתים", ניתן ליצור צמתים שמפצלות למספר דרכים.
  5. ניתן ליצור פעולות כחלק מהכלים של האבספוט (למשל: שליחת מייל ללקוחות), ניתן גם לקשר לאוטומציות כלים חיצוניים. 

***

א. דוגמא של אוטומציה 3 שלבים (טריגר + 2 פעולות)

שליחת ניוזלטר חוזר תוך 3 ימים, לכל נמען שלא פתח ניוזלטר ראשון

קליק להגדלה:



תפריט הפעולות ACTIONS:
רשימת הפעולות שניתן לשלב באוטומציות השיווקיות של האבספוט מרקטינג פרו:



***
ב. דוגמא לאוטומציה - שלח מייל פנימי על כל קליקר בניוזלטר
קליק להגדלה:



***
ג. דוגמא לאוטומציה לשליחת מייל אישור לכל נרשם לאירוע
קליק להגדלה:


***
ד. דוגמא לאוטומציה מורכבת
קליק להגדלה:



***

ה. דוגמא לאוטומציה - לניקוי אוטומטי של "מרקטינג קונטקטס"
קליק להגדלה:



***

לקריאה נוספת:

  1. הסבר כללי על ה- MARKETING AUTOMATION באתר של האבספוט - קליק כאן
  2. יצירת אוטומציות שיווקיות באקטיב טרייל - קליק כאן