אוטומציות שיווקיות - כלים ושיטות ליצירת מסלולי פעולות אוטומטיים בשיווק.
כעין "מפת מטרו" של פעולות בשיווק, שמתחילות ב"טריגר" מסויים (=נקודת ההתחלה), וממשיכות לפי תסריט קבוע מראש.
***
כללי
ניתן ליצור אוטומציות שיווקיות מדהימות ב-"האבספוט מרקטינג".
כלי האוטומציות יושב תחת WORKFLOWS וכלול בגרסאות מתקדמות של המרקטינג (אינו כלול בגרסה החינמית!).
חשוב לדעת:
- כל אוטומציה מורכבת משלבים.
- השלב הראשון באוטומציה נקרא טריגר TRIGGER.
- כל שאר השלבים נקראים פעולות ACTIONS.
- ניתן ליצור "צמתים", ניתן ליצור צמתים שמפצלות למספר דרכים.
- ניתן ליצור פעולות כחלק מהכלים של האבספוט (למשל: שליחת מייל ללקוחות), ניתן גם לקשר לאוטומציות כלים חיצוניים.
***
א. דוגמא של אוטומציה 3 שלבים (טריגר + 2 פעולות)
שליחת ניוזלטר חוזר תוך 3 ימים, לכל נמען שלא פתח ניוזלטר ראשון
קליק להגדלה:
***
ב. דוגמא לאוטומציה - שלח מייל פנימי על כל קליקר בניוזלטר
קליק להגדלה:
***
ג. דוגמא לאוטומציה לשליחת מייל אישור לכל נרשם לאירוע
קליק להגדלה:
***
ד. דוגמא לאוטומציה מורכבת
קליק להגדלה: