אחד הכלים החזקים בגרסאות ה- SALES המתקדמות של האבספוט זה האוטומציות לתהליכי מכירה.
הכלי מאפשר לייצר פעולות בצורה אוטומטית ע"פ טריגרים שאתם קובעים.
טריגר> פעולה\ות אוטומטיות.
הפעלת הכלי מאפשרת לייצר תהליך מכירה מובנה, מהיר יותר, תוך כדי שחרור אנשי המכירות ממשימות טכניות (שרובוט יכול לעשות).
(*) כלי זה לא קיים במסגרת גרסת החינם של האבספוט.
***
סרטון הסבר שלי על אוטומציות -
***
מה זו בכלל אוטומציה?
אוטומציה היא כלי חזק עבור מנהלי ומנהלות מכירות לניהול יעיל וחכם יותר של תהליכי המכירה בעסק.
האוטומציה היא גם כלי עבור אנשי מכירות - לייעל תהליכי עבודה ולהתמקד במה שחשוב - הלקוחות.
לעתים אני מסביר כי אוטומציה היא מעין "רובוט" (או כלי) שעומד לרשותכם ויעשה כל מה שתגידו לו, בדיוק.
אוטומציה בנויה מ- 2 שלבים: טריגר (סיבה) ו-פעולה\ות (תוצאה\ות).
ניתן להגדיר יותר מטריגר אחד ויותר מפעולה אחת.
ניתן להגדיר צמתים בתהליך (אם... אז).
דוגמא (קליק להגדלה):
מספר דוגמאות לאוטומציות מכירה:
א. אוטומציית מכירה להתרעה במייל על דיל מוזנח (מעל 7 ימים ללא פעילות)
קליק להגדלה:
ב. אוטומציית מכירה להתרעה במייל על כניסת ליד דרך טופס
קליק להגדלה:
ג. אוטומציית מכירה - פתיחת דיל על כל קונטקט חדש שנכנס לליסט, כולל שיוך אחראי
קליק להגדלה:
ד. אוטומציית מכירה - עדכון פרופרטי LIFECYCLE STAGE בצורה אוטומטית
קליק להגדלה:
ו. אוטומציית מכירה - פתיחת משימה לכל דיל חדש, לאחר 7 ימים
ז. דוגמא לאוטומציה לעדכון דאטא ב- גוגלשיטס על כל הגעת ליד מטופס לידים מהלינקדין