אוטומציות 🚀

אחד הכלים החזקים בגרסאות ה- SALES המתקדמות של האבספוט זה האוטומציות לתהליכי מכירה.

הכלי מאפשר לייצר פעולות בצורה אוטומטית ע"פ טריגרים שאתם קובעים.

טריגר> פעולה\ות אוטומטיות.

הפעלת הכלי מאפשרת לייצר תהליך מכירה מובנה, מהיר יותר, תוך כדי שחרור אנשי המכירות ממשימות טכניות (שרובוט יכול לעשות).

(*) כלי זה לא קיים במסגרת גרסת החינם של האבספוט.

***

סרטון הסבר שלי על אוטומציות - 



***

מה זו בכלל אוטומציה?

אוטומציה היא כלי חזק עבור מנהלי ומנהלות מכירות לניהול יעיל וחכם יותר של תהליכי המכירה בעסק.

האוטומציה היא גם כלי עבור אנשי מכירות - לייעל תהליכי עבודה ולהתמקד במה שחשוב - הלקוחות.

לעתים אני מסביר כי אוטומציה היא מעין "רובוט" (או כלי) שעומד לרשותכם ויעשה כל מה שתגידו לו, בדיוק.


איך בנויה אוטומציה?

אוטומציה בנויה מ- 2 שלבים: טריגר (סיבה) ו-פעולה\ות (תוצאה\ות).

ניתן להגדיר יותר מטריגר אחד ויותר מפעולה אחת.

ניתן להגדיר צמתים בתהליך (אם... אז).

דוגמא (קליק להגדלה):


***
פעולות לדוגמא בתפריט פעולות 

קליק להגדלה:



***

מספר דוגמאות לאוטומציות מכירה:

א. אוטומציית מכירה להתרעה במייל על דיל מוזנח (מעל 7 ימים ללא פעילות)

קליק להגדלה:


ב. אוטומציית מכירה להתרעה במייל על כניסת ליד דרך טופס 

קליק להגדלה:



ג. אוטומציית מכירה - פתיחת דיל על כל קונטקט חדש שנכנס לליסט, כולל שיוך אחראי

קליק להגדלה:



ד. אוטומציית מכירה - עדכון פרופרטי LIFECYCLE STAGE בצורה אוטומטית

קליק להגדלה:


ה. איך לשייך אוטומטית לידים נכנסים לאנשי מכירות, לפי טריטוריות? קליק כאן

ו. אוטומציית מכירה - פתיחת משימה לכל דיל חדש, לאחר 7 ימים


ז. דוגמא לאוטומציה לעדכון דאטא ב- גוגלשיטס על כל הגעת ליד מטופס לידים מהלינקדין