אחת הדרכים החכמות והחסכוניות ביותר לשפר את תוצאות המכירות במערכת HubSpot היא שימוש ב־תבניות אימיילים (Sales Email Templates). מדובר בכלי עוצמתי שמאפשר לנציגי המכירות לשלוח הודעות מדויקות, עקביות ואישיות – בלי להתחיל כל פעם מאפס.
למה להשתמש בתבניות אימיילים?
תבניות מאפשרות לשמור את הנוסחים המוצלחים ביותר של הודעות מכירה, הצעות ערך, או מעקבים ללקוחות פוטנציאליים. כך כל נציג בצוות נהנה מהניסיון שנצבר בארגון, ולא צריך “להמציא את הגלגל” בכל אינטראקציה.
בנוסף, HubSpot מאפשרת למדוד אחוזי פתיחה, הקלקה ותגובות לכל תבנית – מה שמאפשר לשפר אותן כל הזמן לפי ביצועים אמיתיים.
תבניות כמנוע לבניית סיקוונסים חכמים
כאשר משלבים תבניות בתוך Sequences (סדרות אימיילים אוטומטיות), ניתן להפוך תהליכים ידניים לאוטומטיים: לדוגמה, מעקב אחרי ליד שלא הגיב, תיאום פגישה, או שליחת תזכורת.
במקום לשלוח אימייל אחד־אחד – המערכת תבצע זאת עבורך, עם תוכן אישי ודינמי שמבוסס על שדות מה-CRM (כמו שם הלקוח, שם החברה או תחום הפעילות).
שימוש חוזר בידע – בניית ספריית תוכן ארגונית
תבניות האימיילים הן למעשה מאגר ידע חי של צוות המכירות. כאשר כל נציג משתף תבניות שעובדות לו היטב, נבנית ספרייה ארגונית של תכנים מוכחים.
הדבר חוסך זמן, מעלה את אחידות המסרים מול לקוחות, ומאפשר לכל נציג – חדש או ותיק – לעבוד באותה רמת איכות תקשורתית.
טיפ קטן לשימוש נכון
בכל תבנית מומלץ לשלב שדות אישיים (Personalization Tokens) כדי לשמור על תחושת יחס אישי, גם כשמדובר בשליחה אוטומטית. כך כל הודעה מרגישה כאילו נכתבה במיוחד לנמען.
לסיכום:
תבניות האימיילים של HubSpot הן לא רק קיצור דרך – הן דרך לבנות מערכת ידע חכמה שמגדילה את אחוזי הסגירה, מייעלת את זמני העבודה, ומשמרת את איכות התקשורת מול לקוחות בכל שלב במכירה.
***
על קצה המזלג - סיקוונסים
סיקוונסים בהאבספוט – להפוך תהליכי מכירה לאוטומטיים וחכמים
סיקוונסים (Sequences) במערכת HubSpot Sales הם כלי אוטומציה שמאפשר לנציגי מכירות ליצור סדרות אימיילים ומעקב אוטומטיים שנשלחים באופן אישי לכל ליד או לקוח פוטנציאלי. במקום להזכיר לעצמך כל יום למי לשלוח הודעה, המערכת מבצעת זאת עבורך – לפי לוחות זמנים ותסריטים מוגדרים מראש.
באמצעות סיקוונסים ניתן לשלב תבניות אימיילים, משימות טלפון או הודעות LinkedIn, ולבנות תהליך עקבי ואפקטיבי שמחמם את הליד ומקדם אותו לצעד הבא במכירה.
היתרון הגדול הוא שהכול נמדד ונשמר במערכת – אחוזי פתיחה, תגובות, וביצועים של כל שלב – כך שאפשר לשפר כל הזמן את האוטומציה.
בשורה התחתונה:
סיקוונסים חוסכים זמן, מגדילים אחוזי תגובה, ומבטיחים שכל ליד יקבל יחס עקבי, אישי ומקצועי – גם כשהצוות עובד על עשרות הזדמנויות במקביל.
***
גישה לתבניות - גם מהאימיילים ה"רגילים"
ניתן להשתמש בתבניות גם באימיילים הרגילים ששולחים מתוכנת המייל שלכם (ג'ימייל\ אאוטלוק), וגם בעת השליחות של מיילים ישירות מתוך האבספוט.
דוגמא לתוסף האבספוט ל- GMAIL ובו הקישור לתבניות:
***
1. איך מגיעים לכלי התבניות של האימיילים (1*1)?
פתרון:

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה