אחת המיומנויות שמתפתחות לאורך השנים כאיש מכירות היא היכולת לזהות ולפתור בעיות ללקוח.
כאיש מכירות מתחיל, אתה מנסה למכור מוצר. אתה לא באמת מצליח להבין את הבעיות והצרכים של הלקוח, ומנסה למכור לו את המוצר או השירות שאתה מציע.
ואז, אחרי כמה שנות עבודה, קורה משהו.
נופל אסימון.
מגיעה תובנה משמעותית לעסק.
רגע דרמטי... :)
אתה מתחיל להבין את הבעיה שאתה פותר. את הצורך שאתה יכול לעזור ללקוח\ות להתמודד אתו.
משהו בראש משתנה. מובן יותר, מתחדד.
אתה מבין את הצד של הלקוח, את הצרכים שלו, את האילוצים שלו, את הבעיות שלו - שהוא רוצה לפתור - בעזרתך.
אתה מבין את הצד של הלקוח, את הצרכים שלו, את האילוצים שלו, את הבעיות שלו - שהוא רוצה לפתור - בעזרתך.
אחד מהדברים שאנחנו עושים בתהליכי הליווי והייעוץ הוא לסייע לעסק ולאנשי המכירות שלו - לעשות קיצורי דרך. ליצור את התובנה הזאת כמה שיותר מהר בצמיחת העסק.