עסק מריץ מספר רב של פרויקטים במקביל. אם זה פרויקטים מול לקוחות ואם זה פרויקטים פנימיים (להטמעת מערכות מידע למשל).
יש מכנה משותף, שלד, שיטה, בניהול פרויקטים, אלה השלבים השונים בניהול הפרויקט - המתוארים בתמונה משמאל (קליק כדי להגדיל).
מומלץ לכל עסק וכל מנהל פרויקט בעסק, לקחת את המתודולוגיה המוצעת משמאל כבסיס ולהתאים אותה ספציפית לצרכיו.
הגדרה ויישום של שיטה לניהול פרויקטים (ולא רק הסתכמות על אלתורים), תאפשר לעסק לממש את הפרויקטים בצורה יעילה הרבה יותר, ובעיקר - תפתח לעסק את האפשרות לצמוח ולשכפל את ההצלחות.
אנו עומדים לרשותכם ביצירה ובהטמעת השיטה לניהול הפרוייקטים בעסק.
לקריאה נוספת -
1. חשיבותה של תוכנית (מתוך דוח וינוגרד)
2. על הקשר בין רמת התכנון לסיכויי ההצלחה של פרויקט
3. מי צריך תוכנית (2)?
4. מי צריך תוכנית?
5. מה חייב להכין קמפיין? (=פרויקט שיווקי)
6. סוף חודש - זמן לסכם (בהקשר של נושא הבקרה לפרויקט)