1 בפבר׳ 2014

10 טעויות נפוצות בניהול זמן

אחד מהדברים שאנחנו מנסים לעשות כל הזמן, הוא לנסות ללמוד (וללמד) על טעויות שעשו אנשים אחרים. אם הם כבר טעו.... ננסה ללמוד מהטעויות שלהם בלי לטעות בעצמנו. זהו קיצור דרך.

נושא ניהול הזמן הוא נושא שעולה כל הזמן, כצורך מרכזי של אנשי עסקים ומכירות.  להלן מאמר ממוקד המציג 10 טעויות שכיחות בניהול הזמן - לינק למאמר (המאמר מתוך האתר Mind Tools).
אחד הדברים שאנחנו לומדים ומלמדים כל הזמן הוא שהזמן הוא המשאב החשוב ביותר של בעל עסק, מנהל ואיש מכירות.
בעידן שבו אנחנו "מופצצים" במידע ובהפרעות שונות, תכנון וניהול הזמן הוא MUST.

התמונה לקוחה מכאן

בהצלחה!