31 בינו׳ 2014

Brand Awareness

"מודעות למותג" או  Brand Awareness הוא מושג חשוב לכל מי שפונה לשוק מסויים כדי למכור את מוצריו או שירותיו.

פלח השוק לא יקנה בדרך כלל מ"סתם" מישהו או מ"סתם" עסק. יש לעורר את המודעות למותג, כדי לעזור (או לגרום) לאנשים לקנות מכם.
זהו תהליך שיווקי. 

באיור הנלווה לפוסט זה ניתן לראות פירוט של שלבי התהליך - מרגע שבו חושפים את המוצר\ השירות לסיגמנט ועד הרגע המיוחל שבו הלקוח נוקט בפעולה לרכישת המוצר\ השירות.
(*) קליק על האיור להגדלה.

"אנשים אוהבים לקנות ממישהו, לא מסתם מישהו" אומר בדרך כלל ג'פרי גיטומר (אחד היועצים המובילים בארה"ב בתחום ניהול המכירות). ואנחנו מסכימים עמו לגמרי.

בתהליך התכנון של השיווק והמכירות לתקופה הקרובה, מומלץ לקחת בחשבון תהליך של פיתוח המודעות למותג שלכם (לפי השלבים באיור). הדבר נכון במיוחד כאשר מנסים לחדור לפלח שוק חדש.
אנו נפרט בהמשך אודות כלים להגברת המודעות למותג בקרב הלקוחות הרלבנטיים בסיגמנט.



בהצלחה!