25 במרץ 2020

האבספוט - קונטקטים - פרופרטי Lifecycle Stage

ניהול מסע הלקוח בעזרת האבספוט הוא פשוט.
כל שלבי השיווק במסע, מנוהלים בקונטקטים.
כל שלבי המכירה במסע, מנוהלים בדילים.
***
ניהול שלבי השיווק בקונטקטים הוא פשוט.
לרשותכם כלי רב-עוצמה לניהול השלבים בשם Lifecycle Stage:
  1. בפרופרטי הזה מספר שלבים מובנים לניהול הקונטקט.
  2. הפרופרטי גם בגרסה החינמית מתעדכן באופן אוטומטי, אך גם אפשר לעדכן ידני. 
  3. בנוסף, הפרופרטי הזה נחשב אקטיביטי. תוכלו לראות שינויים בפרופרטי גם בחלון האקטיביטיס של הקונטקט. 
  4. כמו כן, בכלי הדשבורד (החינמי) יש גרפים טובים לניהול שלבי הקונטקט הנ"ל.
***
שלבים מרכזיים בפרופרטי הזה*:
  1. SUBSCRIBER - שלב 1, קונטקט נרשם למערכת
  2. LEAD - שלב 2, לקוח ברמת מוכנות גבוהה למכירה\ התחילה פעילות מול הקונטקט (מייל\ טלפון וכו)
  3. OPPORTUNITY - נפתח דיל לקונטקט
  4. CUSTOMER - יש עסקה סגורה עם הקונטקט
(*) יש שלבים נוספים - לא יפורטו להלן.

***
היתרונות בשימוש בפרופרטי Lifecycle Stage - 
1. בגרסה החינמית יש דוחות בדשבורד שמנהלים את הפרופרטי הזה
2. כאמור - התהליך הזה הוא אוטומטי (אין צורך ביישום אוטומציות חיצוניות)
3. לפחות בשלב הראשון של היישום, כדאי להסתמך על מתודולוגיה של אחרים ולא להמציא את הגלגל
החסרונות:
1. הכלי מובנה (לא ניתן לשנות הגדרות)
2. לא ניתן לשלב אייקונים צבעוניים בשלבים השונים (עוזר מאוד בניהול)
***
המחשה:

***
לקריאה נוספת - הסבר של האבספוט על הכלי (באנגלית)
ליישום מוצלח של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" - 052-7325777