ניהול מסע הלקוח בעזרת האבספוט הוא פשוט.
כל שלבי השיווק במסע, מנוהלים בקונטקטים.
כל שלבי המכירה במסע, מנוהלים בדילים.
***
ניהול שלבי השיווק בקונטקטים הוא פשוט.
לרשותכם כלי רב-עוצמה לניהול השלבים בשם Lifecycle Stage:
שלבים מרכזיים בפרופרטי הזה*:
***
היתרונות בשימוש בפרופרטי Lifecycle Stage -
1. בגרסה החינמית יש דוחות בדשבורד שמנהלים את הפרופרטי הזה
2. כאמור - התהליך הזה הוא אוטומטי (אין צורך ביישום אוטומציות חיצוניות)
3. לפחות בשלב הראשון של היישום, כדאי להסתמך על מתודולוגיה של אחרים ולא להמציא את הגלגל
החסרונות:
1. הכלי מובנה (לא ניתן לשנות הגדרות)
2. לא ניתן לשלב אייקונים צבעוניים בשלבים השונים (עוזר מאוד בניהול)
***
המחשה:
***
לקריאה נוספת - הסבר של האבספוט על הכלי (באנגלית)
ליישום מוצלח של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" - 052-7325777
כל שלבי השיווק במסע, מנוהלים בקונטקטים.
כל שלבי המכירה במסע, מנוהלים בדילים.
***
ניהול שלבי השיווק בקונטקטים הוא פשוט.
לרשותכם כלי רב-עוצמה לניהול השלבים בשם Lifecycle Stage:
- בפרופרטי הזה מספר שלבים מובנים לניהול הקונטקט.
- הפרופרטי גם בגרסה החינמית מתעדכן באופן אוטומטי, אך גם אפשר לעדכן ידני.
- בנוסף, הפרופרטי הזה נחשב אקטיביטי. תוכלו לראות שינויים בפרופרטי גם בחלון האקטיביטיס של הקונטקט.
- כמו כן, בכלי הדשבורד (החינמי) יש גרפים טובים לניהול שלבי הקונטקט הנ"ל.
שלבים מרכזיים בפרופרטי הזה*:
- SUBSCRIBER - שלב 1, קונטקט נרשם למערכת
- LEAD - שלב 2, לקוח ברמת מוכנות גבוהה למכירה\ התחילה פעילות מול הקונטקט (מייל\ טלפון וכו)
- OPPORTUNITY - נפתח דיל לקונטקט
- CUSTOMER - יש עסקה סגורה עם הקונטקט
***
היתרונות בשימוש בפרופרטי Lifecycle Stage -
1. בגרסה החינמית יש דוחות בדשבורד שמנהלים את הפרופרטי הזה
2. כאמור - התהליך הזה הוא אוטומטי (אין צורך ביישום אוטומציות חיצוניות)
3. לפחות בשלב הראשון של היישום, כדאי להסתמך על מתודולוגיה של אחרים ולא להמציא את הגלגל
החסרונות:
1. הכלי מובנה (לא ניתן לשנות הגדרות)
2. לא ניתן לשלב אייקונים צבעוניים בשלבים השונים (עוזר מאוד בניהול)
***
המחשה:
***
לקריאה נוספת - הסבר של האבספוט על הכלי (באנגלית)
ליישום מוצלח של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" - 052-7325777