
אם אתה טוב במה שאתה עושה, ויש אנשים שצריכים את השירות\ המוצר שלך.... אתה לא צריך הסכמים ולא צריך שכר בשביל להתחיל לעשות את זה.... פשוט תעשה את זה מצוין והכסף כבר יגיע.
ת'אמת, כשהתחלנו לקרוא וללמוד את הקונספט הזה.... היינו בטוחים שזה הזוי.
תהליך מכירה נתפס עד אז כתהליך של "דחיפה" של משהו, שהלקוח לא בהכרח צריך... ("למכור קרח לאסקימוסים?").
זהו קונספט שגוי, זוהי הנחת יסוד שגויה - שגם לא תוביל אותך לשום מקום.
היום אנחנו מבינים, שמכירה היא עזרה, היא פתרון של צורך.
אם אתה רוצה ויכול לעזור לאנשים, הן כיחיד והן כעסק, אנשים יהיו מוכנים לשלם בשביל זה, יהיו מוכנים להתחלק אתך בהצלחה.
תן... ורק אז קבל.
WIN-WIN אינה סיסמה.... היא שגרה, היא חוויה יומיומית. אם אתה יודע לתת משהו שאנשים צריכים, אנשים כבר ימצאו דרך לתגמל אותך. אנשים מבינים שבשביל שירות או מוצר טוב צריך לשלם, והם אפילו ירצו לשלם.
מכירה היא בסך הכל סוג של עזרה.
זה כל כך פשוט.... ככל שהעזרה (התועלת העסקית) גדולה יותר, האנשים יהיו מוכנים לשלם יותר.
אתה פשוט צריך לדעת:
א. להבין את הצרכים\ הבעיות של הלקוח בצורה מצויינת
ב. לעזור ללקוח לתת בך אמון
ג. לעזור ללקוח לפתור את הבעיות\ הצרכים שלו, בדרך כזאת שהוא יהיה שבע רצון
לצערנו, מרבית אנשי המכירות מנסים "לדחוף" מוצרים\ שירותים, במקום לעזור.
בתמונה: השחקן המקסים בן סלע, מתוך תיק העבודות שלו באתר המיקרוסטוק "פוטוליה" -
http://www.fotolia.com/Search/Model/38060802
בהצלחה!