
ראו תמונה.
לפעמים כלי אחד דומיננטי יותר ולפעמים אחר. לפעמים כולם מנגנים יחד, ולפעמים חלקם שותקים.
הרבה מרכיבים (כלים), לאורך החודשים השונים (התיבות), כשהכל צריך בסופו של דבר "לנגן" ביחד, בהרמוניקה, ולהביא לצמיחה של המכירות ושל העסק.
כשאנחנו מייעצים ומסייעים לבעלי עסקים ולאנשי מכירות, אנחנו נתקלים בקשיים להסביר את הצורך בשילוב בין כל המרכיבים לכדי "ניגון" אחד, קול אחד, ברור וצלול.
אולי המטאפורה הזאת תעזור לנו?
אבל כשהכל מנגן ביחד..... זה שווה את הכל - וזה מדהים!
פשוט לשבת, ליהנות ולמחוא כפיים :)