"אקטיביטיס" אלו הן הפעולות, האינטראקציות, שאנו מבצעים ביום יום מול הלקוחות.
למשל: שיחת טלפון, אימייל, פגישה וכו'.
את כל האקטיביטיס הנ"ל נרצה לתעד ב- CRM.
ויותר מכך, נרצה לתעד בצורה מסודרת תחת הקונטקט המתאים, אתו דיברנו.
ובנוסף, כנראה שנרצה שאותה אקטיביטי אף תתועד תחת הקומפני, הדיל ואולי הטיקט המתאימים.
והכל באוטומטי ככל שניתן... כדי לחסוך לנו זמן של עדכונים ידניים.
מעניין!!
***
ב. דוגמאות לאופן תיעוד אקטיביטיס בתוך קונטקט
להלן דוגמאות חיות LIVE לאופן תיעוד אקטיביטיס שונים בתוך דף הקונטקט בהאבספוט.
תיעוד אקטיביטי מסוג "אימייל" בדף הקונטקט בתוך האבספוט:
(קליק להגדלה*)
תיעוד אקטיביטי מסוג "שיחת טלפון" בדף הקונטקט בתוך האבספוט:
א. איך מתעדים שיחה בדיעבד (Log A call) - קליק כאן לסרטון הסבר
ב. איך מתועדת שיחה בהאבספוט? (כולל הקלטה. שימו לב!! הקלטת שיחות ותיעוד אוטומטי - אינם כלול בגרסה החינמית של האבספוט, אלא רק LOG ידני לשיחות):
***
תיעוד אקטיביטי מסוג "פגישה" בדף הקונטקט בתוך האבספוט:
(ניתן להתקין תוסף "סינק" בין כלי הפגישות שלכם אל האבספוט)
***
תיעוד אקטיביטי מסוג "צפייה באתר" בדף הקונטקט בתוך האבספוט:
תיעוד אקטיביטי מסוג "שליחת טופס":