לנוחיותכם, להלן המלצה למבנה תהליכי להפעלת האבספוט בארגון גדול.
הכוונה ליישום תפיסת הפעלה שבה יש שחקן מרכזי בתוכנית המשחק, והוא ה-דאטא מנג'ר\ סופר אדמין.
(כל עוד כמויות הדאטא קטנות - אין בו צורך הכרחי).
כשהדאטא הארגונית הופכת להיות "שחקן" בתוכנית הצמיחה של החברה - דרוש גורם מנהל\ מתכלל.
ניתן להגמיש ולשנות את המודל בהתאם לצורך.
פירוט של משימות התפקיד, כפי שבא לידי ביטוי אצל חלק מלקוחותיי:
- ריכוז תמיכה טכנית HELPDESK לכלל משתמשי המערכת + עבודה מול HELPDESK האבספוט
- המלצות סיסטמטיות להנהלה למיקסום השימוש במערכת לשיפור והגדלת המכירות והשיווק
- יישום ממשקים ובקרת תקינות - ע"פ תוכנית ובקשות הנהלה
- בדיקת תקינות דאטא = חובה לבדוק את כל הלידים \ הקונטקטים החדשים שנכנסו
- ניהול ועדכון "בלקליסטים" ע"פ החוק הרלבנטי + ע"פ מדיניות הנהלה
- ניהול ועדכון MARKETING CONTACTS במידת הצורך (מרקטינג סטארטר +)
- טיובי נתונים סיסטמטיים לפי תוכנית
- בקרה ועדכון הרשאות גישה ע"פ הנחית הנהלה
- דגימת יוזרים (למשל מנהלת מכירות) ובקרת השימוש המיטבי במערכת
- מודולים מרכזיים שבאחריות מרכזית:
- מודול הדוחות
- מודול האוטומציות
- מודול הטפסים
- מודול הליסטים
***
נהלי עבודה:
- פרויקט\ קמפיין משולב חדש - קליק כאן