29.4.2013

חתימה במייל

החתימה במייל יכולה להיות הרבה יותר מסתם "חתימה במייל".

1. היא יכולה לשמש כקלף שיווקי, ובו להציג קמפיינים עדכניים.
2. היא יכולה להיות כעזר שיווקי שמבטא את הערך המרכזי של העסק (למשל: יצירתיות).
3. היא יכולה לשמש ככלי מרכז שמאפשר למקבלי המייל גישה לכל התוכן השיווקי של החברה באינטרנט (אתר אינטרנט, דף פייסבוק, דף בלינקדאין, פורטפוליואים, Pintrest וכדומה).

האינטרנט עמוס בדוגמאות לחתימות יצירתיות במייל:
1. ראו כאן דוגמא - www.wisestamp.com/signature-examples
2. ועוד דוגמא אחת - branding.wisestamp.com

בהצלחה!