"אם (בתהליך המכירה) אתה לומד את צורכי הלקוח, אתה באיחור" טוען דיוויד ברוק במאמר הזה.
מאמר מעניין המציע תובנה על השלב שבו איש המכירות (או בעל העסק בתפקודו כאיש מכירות) צריך לפגוש את הלקוחות.
נהוג היה לחשוב כי איש המכירות צריך לזהות את צורכי הלקוח, אחרי שהלקוח גיבש את הצרכים שלו ולעזור לו לממש אותם. דיוויד ברוק טוען שאיש המכירות צריך להגיע הרבה קודם - להציג ולהציע אופקי צמיחה והזדמנויות שיפור ללקוח - וליצור את הצרכים.
מניסיוננו בעולם המכירות, הן כאנשי מכירות והן כחונכים וכיועצים, אנשי מכירות נתקלים הרבה פעמים בהתנגדויות של הלקוחות - התנגדויות הקשורות להבנת הפוטנציאל והצורך - והתועלת העסקית מהשירות\ מוצר.
היכולת להציג את האפשרויות, ואז להסביר ולשכנע בכדאיות וביכולת שלכם לממש את האפשרויות - היא יכולת חשובה, שמומלץ מאוד לתרגל אותה (כולל בסימולציות).
אנשי מכירות הם סוג של "אוונגליסטים" (נושאי בשורה), המביאים את ה"בשורה" על השירות\ המוצר - לשוק. אם הם לא יידעו להציג ולשכנע באפשרויות - מכירות העסק ידשדשו.
במידת האפשר, מומלץ אף להיעזר באנשי שיווק או פיתוח הדרכה להצגת האפשרויות והכדאיות ללקוח.
מאמר מעניין המציע תובנה על השלב שבו איש המכירות (או בעל העסק בתפקודו כאיש מכירות) צריך לפגוש את הלקוחות.

מניסיוננו בעולם המכירות, הן כאנשי מכירות והן כחונכים וכיועצים, אנשי מכירות נתקלים הרבה פעמים בהתנגדויות של הלקוחות - התנגדויות הקשורות להבנת הפוטנציאל והצורך - והתועלת העסקית מהשירות\ מוצר.
היכולת להציג את האפשרויות, ואז להסביר ולשכנע בכדאיות וביכולת שלכם לממש את האפשרויות - היא יכולת חשובה, שמומלץ מאוד לתרגל אותה (כולל בסימולציות).
אנשי מכירות הם סוג של "אוונגליסטים" (נושאי בשורה), המביאים את ה"בשורה" על השירות\ המוצר - לשוק. אם הם לא יידעו להציג ולשכנע באפשרויות - מכירות העסק ידשדשו.
במידת האפשר, מומלץ אף להיעזר באנשי שיווק או פיתוח הדרכה להצגת האפשרויות והכדאיות ללקוח.