נציג מכירות מנהל בדרך כלל את כל המשימות שלו עם הלקוחות בעזרת כלי ייעודי בשם: TASKS!
ברוכים הבאים לתקתקן המשימות!!
***
שימו לב:
א. שלב הוספת המשימות הוא שלב מקדים לשלב ביצוע המשימות. שלב ההוספה לא יתואר להלן.
ב. תקתקן המשימות אינו כלול במסגרת גרסת החינם של האבספוט :(
ג. מומלץ לקשר את הטלפון שלכם אל האבספוט - לפני ההדרכה שלעיל!!
הסבר על קישור הטלפון - בנפרד.
ניתן לקשר מספר מערכות טלפוניה בענן.
***
הדרכה:
1. הכניסה לניהול המשימות האישי - דרך: SALES > TASKS
2. בחלק העליון של המסך תקבלו סרגל לשוניות הכולל 5 לשוניות חשובות
שני מושגי יסוד בניהול משימות:
3. משימה פתוחה = משימה שלא בוצעה
4. כמו כן, ישנה חשיבות כמובן בניהול משימות לתאריך הגג ("הדדליין") לביצוע המשימה
5. לפני ההמשך, ובשלב זה לצורכי ההדרכה, קפלו את חלונית הצד של התצוגה
***
5. לפניכם הסבר על כל אחת מ- 5 הלשוניות בסרגל:
6. שימו לב שתוכלו לסדר את הטאבים בסרגל הלשוניות כרצונכם.
כאשר תקליקו על אחת הלשוניות + קליק על המשולש הקטן שליד שם הלשונית + ברשימה שנפתחו בחרו Reorder View.
***
ועכשיו: תכירו את החבר הכי טוב שלכם - "תקתקן המשימות"!!
תקתקן המשימות הוא כלי עבודה מעולה עבור נציג מכירות שרוצה "לתקתק" הרבה משימות ברצף.
הכלי מאפשר "תקתוק" (=ריצה מהירה) לביצוע המשימות בתוך ההקשר "הטבעי" שלהן - בתוך הדף של האובייקט הרלבנטי (למשל: מתוך דף הקונטקט).
במיוחד שמדובר על משימות טלפונים\ פולו אפים קצרות, הדורשות זריזות ומצד שני גם צפיה בהקשר של המשימה (למשל: דף הקונטקט).
***
7. הפעלת תקתקן המשימות: בחירת הלשונית המתאימה + לחיצה על הכפתור Start Tasks
המלצה: בד"כ נציגי מכירות עובדים עם הלשונית ALL או הלשונית DUE TODAY.
8. תצוגת תקתקן המשימות בעת הפעלה -