איך בפועל מתבצע ניהול הקמפיין הכולל דף נחיתה אחד + מספר ערוצי פרסום ושיווק דיגיטליים (המוגדרים דרך UTMים שונים)?
- בשלב המקדים מייצרים את הממשק בין דף הנחיתה + לינק אחד לדוגמא, דרך זאפייאר, אל האבספוט
- לאחר השלמת התהליך, ניתן לשכפל בשוטף את התהליך ללינקים נוספים.
את הגדרת תוכן ה- UTM (הערך עצמו שיועבר), מבצע הלקוח מול סוכנות הדיגיטל. - לאחר שהלקוח הגדיר את תוכן ה- UTM החדש, הסוכנות מיישמת את ההגדרה בתוך הלינק החדש
- בשלב האחרון, בכל הגעת ליד מהלינק החדש, הלינק יגיע כולל תוכן ה- UTMים שיושם בסעיף הקודם
פשוט וקל!
ראו המחשת התהליך לנוחיותכם:
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: זאפיאר, זאפייאר, UTM, UTMים, יישום UTM, הגדרות UTM, ממשק בין דף נחיתה אל האבספוט, ערוצי שיווק שונים