כלי חזק וידידותי לניהול מרכז תמיכה בשם FRESH DESK
המאפשר ניהול כל הפניות (TICKETS) לשירות במקום אחד.
כולל מספר טיקט לכל פניה,
כולל תמיכה בעברית במיילים,
כולל קישור וואטסאפים,
וכולל דאטאסינק אל האבספוט - שזה תענוג!!
אה והכל - במחירים שפוייים! והבסיסי אפילו בחינם.
כדאי להכיר.
***
דוגמא למסך עבודה לנציג:
***
קישורים נוספים:
קישור לאתר של פרש דסק - קליק כאן
קישור לדף של זאפיאר לקישור פרש דסק אל האבספוט
***
להטמעה מקצועית של האבספוט CRM גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777
מילות מפתח: מוקד שירות, מוקד תמיכה, HELP DESK, מרכז תמיכה, הקמת מרכז תמיכה אונליין, תמיכה האבספוט, כלי לניהול מוקד תמיכה שמתממשק אל האבספוט, מוקד תמיכה האבספוט, מוקד HELPDESK, FRESHDESK, FRESH DESK, פרש דסק, פרשדסק