⚠️ 10 טעויות נפוצות ביישום כלים שיווקיים עם HubSpot
-
חוסר בהגדרת מטרות ברורות
→ יוצרים קמפיינים בלי KPI או יעד ברור – קשה למדוד ROI. -
שימוש בפיצ’רים בלי תכנון אסטרטגי
→ לדוגמה, יצירת workflows או אוטומציות בלי להבין את מסע הלקוח. -
אוטומציה ללא segmentation (פילוח) מדויק
→ שליחת תוכן לכלל הרשימה במקום התאמה לפי ICP או persona. -
לא מגדירים lead scoring מותאם
→ כל הלידים מטופלים באותו אופן – גורם לבזבוז זמן של Sales. -
חוסר בחיבור בין Marketing ל-Sales
→ לידים נכנסים למערכת אבל Sales לא מקבל התראות או פרטים חשובים. -
רשימות ונתונים לא נקיים
→ רשימות ישנות, כפילויות, או כתובות לא תקינות פוגמות בקמפיינים ובדוחות. -
מעקב או דיווח לקוי
→ קמפיינים לא מסומנים עם UTM או אין דוחות מותאמים – קשה למדוד הצלחה. -
תזמון גרוע של קמפיינים ואימיילים
→ שליחה בזמנים לא נכונים או ללא A/B testing. -
התעלמות מבדיקות A/B
→ לא בודקים subject lines, CTA או landing pages – מפסידים הזדמנויות לשיפור. -
חוסר שימוש בדשבורדים מותאמים
→ אין ניתוח תובנות מרכזיות בזמן אמת, מתקשים להבין מה עובד ומה לא.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה