19.10.2025

10 טעויות נפוצות ביישום כלים שיווקים עם מערכת האבספוט

 

⚠️ 10 טעויות נפוצות ביישום כלים שיווקיים עם HubSpot

  1. חוסר בהגדרת מטרות ברורות
    → יוצרים קמפיינים בלי KPI או יעד ברור – קשה למדוד ROI.

  2. שימוש בפיצ’רים בלי תכנון אסטרטגי
    → לדוגמה, יצירת workflows או אוטומציות בלי להבין את מסע הלקוח.

  3. אוטומציה ללא segmentation (פילוח) מדויק
    → שליחת תוכן לכלל הרשימה במקום התאמה לפי ICP או persona.

  4. לא מגדירים lead scoring מותאם
    → כל הלידים מטופלים באותו אופן – גורם לבזבוז זמן של Sales.

  5. חוסר בחיבור בין Marketing ל-Sales
    → לידים נכנסים למערכת אבל Sales לא מקבל התראות או פרטים חשובים.

  6. רשימות ונתונים לא נקיים
    → רשימות ישנות, כפילויות, או כתובות לא תקינות פוגמות בקמפיינים ובדוחות.

  7. מעקב או דיווח לקוי
    → קמפיינים לא מסומנים עם UTM או אין דוחות מותאמים – קשה למדוד הצלחה.

  8. תזמון גרוע של קמפיינים ואימיילים
    → שליחה בזמנים לא נכונים או ללא A/B testing.

  9. התעלמות מבדיקות A/B
    → לא בודקים subject lines, CTA או landing pages – מפסידים הזדמנויות לשיפור.

  10. חוסר שימוש בדשבורדים מותאמים
    → אין ניתוח תובנות מרכזיות בזמן אמת, מתקשים להבין מה עובד ומה לא.

אין תגובות: