1.5.2013

מה שונה במוצר שלך?

במה המוצר שלך שונה? במה השירות שלך שונה?

השיווק והמכירות אמורים לפעול כל הזמן כדי ליצור, להציג ולספק את השוני הזה, הדיפרנציאציה מהמתחרים, הערך המוסף הייחודי של העסק שלך.

השוני אמור להיות ברור. בעיקר ללקוחות. זהו הערך המוסף שלך, של המוצר שלך, של השירות שלך.

אחת הבעיות, אחד המעצורים, שאנו נתקלים בו כל הזמן, זה כשלאנשי המכירות קשה להסביר את היתרון היחסי של המוצר שלהם אל מול המתחרים.

הנחת היסוד בעולם העסקי היא של תחרות. בתחרות כדי לנצח אתה צריך להיות שונה. אתה צריך שהשוני הזה יהיה ברור. אתה צריך שהשוני הזה יהיה עם תועלת ללקוחות.

או במילים אחרות... אם תהיה כמו כולם - הלקוחות לא יבינו את ההבדל, ויקנו כנראה... מהמתחרים....!?
או שסתם תהיה (כמו שאמרו הפינק פלויד) Another brick in the wall... וזה די משעמם. לא?