בתחום ניהול המכירות, ניתן להסתכל על תהליך הצמיחה הרצוי בשתי דרכים:
א. כאוסף של פעולות ספורדיות שבסופו של דבר אולי יאפשר צמיחה. השאלה ששואלים בדרך כלל: באיזה כלי אפשר להשתמש מיידית כדי להגדיל את המכירות של השבוע הקרוב?
ב. הסתכלות מערכתית - שתאפשר לעסק ליצור תשתית שיטתית של הגדלת מכירות.
בתרשים משמאל ניתן לראות את הכלי בו אנו משתמשים כדי להסביר את ההבדל בין הפרטים (הכלים והשיטות השונות) ובין התפיסה המערכתית המאפשרת ליצור דרך התנהלות שיטתית של צמיחה.
בהצלחה!
א. כאוסף של פעולות ספורדיות שבסופו של דבר אולי יאפשר צמיחה. השאלה ששואלים בדרך כלל: באיזה כלי אפשר להשתמש מיידית כדי להגדיל את המכירות של השבוע הקרוב?
ב. הסתכלות מערכתית - שתאפשר לעסק ליצור תשתית שיטתית של הגדלת מכירות.
בתרשים משמאל ניתן לראות את הכלי בו אנו משתמשים כדי להסביר את ההבדל בין הפרטים (הכלים והשיטות השונות) ובין התפיסה המערכתית המאפשרת ליצור דרך התנהלות שיטתית של צמיחה.
בהצלחה!