13 בדצמ׳ 2015

תהליכי עבודה מרכזיים במכירות, ליישום ב- CRM

בשלב הראשון ביישום מערכת CRM לניהול לידים ולקוחות, יש צורך בהגדרת תהליכי העבודה הנדרשים.
תהליך עבודה כולל מספר שלבים ומסתיים בתהליך בקרה מוגדר (דוחות\ דשבורדים) ומנוהל.

בדרך כלל, קיימים שלושה תהליכי עבודה מרכזיים:

1. LEAD GEN \ יצירה וניהול של לידים חדשים
2. ניהול הלקוחות הקיימים
3. ניהול הצעות המחיר

לאחר הגדרת תהליכי העבודה, מיושמים התהליכים במערכת ה- CRM, כאמור, כולל תהליכי הבקרה והלמידה. 



התמונה לקוחה מהאתר הזה -