שלב מקדים: ייזום, עיצוב ועריכת הטופס – באחריות אחראי שיווק מול החברה המפתחת
לקראת עליה לאויר של הטופס –
- החברה המפתחת את האתר –
- שליחת עדכון במייל לאחראי זאפיאר* על כך שטופס חדש עומד לעלות לאויר
- אחראי זאפייאר* –
- נכנס לזאפייאר ומייצר זאפ חדש
- טריגר לזאפ Catch Hook חדש (ראו דוגמא למטה)
- מעתיק ושולח את ה- Custom Webhook URL שהתקבל אל החברה המפתחת
- החברה המפתחת את האתר –
- מטמיעה את ה- URL בטופס החדש – סרטון הסבר כאן
- מבצעת בדיקה לשליחת טופס
- שולחת אישור ביצוע לאחראי זאפיאר*, כולל הלינק לטופס החדש
- אחראי זאפייאר* –
- בודק שהדאטא מהטופס החדש נקלטת בזאפייאר (TEST TRIGGER)
- מייצר טופס מקביל בהאבספוט לקליטת השדות, חשוב: שם הטופס כפי שרוצים שיופיע בדוחות
- מקשר בזאפייאר את הטריגר שנבנה אל הטופס החדש בהאבספוט כולל כל השדות מהטופס אל פרופרטיס מקבילים בהאבספוט
- מבצע בדיקה סופית שהכל תקין
- מאשר לכולם שהטופס מקושר
- במידת הצורך – הכנת דוחות מתאימים \\ בדיקת תאימות לתצוגות קיימות
***
דוגמא לטריגר בזאפייאר: