מרבית לקוחות האבספוט קולטים את רשימת הלקוחות הקיימים מתוך מערכת ה- ERP שלהם (פריוריטי למשל).
בד"כ הלקוחות מעוניינים לקלוט רשימה הכוללת פרטי קונטקט + פרטי הקומפניס ללא דומיין (לצערנו).
המדובר בלקוחות B2B. לא רלבנטי ללקוחות B2C.
***
תהליך הקליטה המומלץ במקרה זה:
- שלב א: הפרדה וקליטת נתוני הקונטקטים -
- קובץ ייצוא מה- ERP ייקרא להלן קובץ A.
- העתקה של נתוני הקונטקטים מקובץ A לגוגלשיט.
- בדיקת תקינות של המיילים (לפחות באמצעות גוגלשיט פונקציית ISEMAIL).
- קליטת המיילים אל האבספוט.
- ייפתחו אוטומטית קומפניס לפי הדומיינים.
- בדיקה והשלמת קומפניס חסרים שלא נפתחו לקונטקטים עם מיילים פרטיים (לדוגמא gmail).
- ייצוא נתוני הקונטקטים (באופן אוטומטי ייוצאו הנתונים כולל קומפני ID).
- קובץ הייצוא הנ"ל ייקרא להלן קובץ B.
- שלב ב: השלמת נתוני הקומפניס המלאים -
- הכנת קובץ A כך שיכלול רק את נתוני הקומפניס + EMAILS (למי שיש)
- ביצוע VLOOKUP (שדה מקשר EMAIL) מקובץ B אל קובץ הייבוא A, העברת COMPANY ID
- קליטת נתוני הקומפניס אל האבספוט - לפי ה- COMPANY ID
- כל הקומפניס ללא מייל\ דומיין - קליטתם "רגיל" כקומפני במערכת והוספת דומיין ידנית\ דרך כלי ייעודי כדוגמת אפולו
***
דגשים:
קליטה (פזיזה) של קונטקטים עם פרטי קומפניס ללא דומיין
(קליק להגדלה):
תקלוט את הקומפני ללא הדומיין
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם - "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: קליטת קונטקטים, קליטת קומפניס, קליטת דאטא מהפריוריטי אל האבספוט, ייבוא נתונים מהפריוריטי אל האבספוט, ייבוא מה- ERP אל הבספוט, הדרכות האבספוט, הטמעת האבספוט בישראל, שירות לקוחות האבספוט, שירות ותמיכה הבספוט, Hubspot Israel, דגשים לקליטת דאטא, דגשים ליבוא, דגשים לייבוא מערכת האבספוט