שאלת לקוח: איך אתה ממליץ לנו לקשר את הטפסים שלנו באתר אל האבספוט? יש לנו עשרות רבות (מעל 20!!)
***
המלצת מומחה האבספוט: הכל כאמור, תלוי בקונספט ההפעלה שלכם
אם מדובר במספר טפסים מועט, אפשר לקשר בקלות דרך ה- TRACKING CODE של האבספוט
אבל
אם יש לכם עשרות טפסים באתר (משום מה), כדאי לדרוש מסוכנות הדיגיטל שלכם לקשר את כל הזרמת הלידים לטופס מתווך (כדוגמת "גוגלשיט"), שיודע להתחבר אל זאפיאר ZAPIER (יש המון כלים שיודעים לעשות את זה).
ומשם מנהל המערכת יזרים לכם את הלידים אל האבספוט = פשוט וקל!!
קצת כמו ניהול טראפיק:
במיוחד אם מדובר בתשתית שאתם בונים קדימה, עדיף שתהיה פשוטה ברורה וניתנת לתחזוקה ושינויים בקלות:
א. מבחינת תחזוקה ושינויים עתידיים: שתדרוש מינימום משאבי זמן וכלים מבחינתכם,
ב. מבחינת חלוקת אחריות: שתדרוש חלוקה ברורה וטבעית בין השותפים בפרויקט, כשכל אחד יודע על מה הוא אחראי,
ג. מבחינת אוטומציות עתידיות - שתאפשר יצירת אוטומציות פשוטות ע"ב דאטא ברורה,
ד. מבחינת דוחות ודשבורדים עתידיים שתבנו - כנ"ל.
המלצה חד משמעית ללקוחות B2B עם עשרות טפסים באתר: אופציה 3.
אחריות העברת הלידים לגוגלשיט: סוכנות דיגיטל, שדות\ עמודות בגוגלשיט = ע"פ הנחיית שיווק.
(*) ערך מוסף למנהלת השיווק: דוח זריז בגוגלשיט מסודר עם כלל הלידים שהגיעו דרך טפסים אלה!! חשוב מאוד.
זהו KPI מספר 1 עבור מנהלת השיווק שיש לה בקלות ומול העיניים כל הזמן = ויכולה לבדוק בקלות אילו מהקמפיינים מצליחים ואילו נכשלים מבחינת כמות הלידים שמגיעים!
אחריות ניהול קובץ הגוגלשיט ואפיון השדות להעברה לדאטאבייס
מי שמנהל ומגדיר את עמודות הגוגלשיט יחד עם הסוכנות היא מנהלת השיווק.
כך תוכל מנהלת השיווק לדעת שכל השדות שהיא רוצה לנהל - נאספים לקובץ!!!
מנהל המערכת האבספוט CRM מסייע למנהלת השיווק ליישם זאפיאר ולקלוט את כל הדאטא מהגוגלשיט אל האבספוט.
יש לוודא שהקובץ כולל את הסורס, תאריך קליטה, אימייל (=שדות חובה!!),
UTMים + פרטים נוספים => לשיקולכם.