בנייה והבנת הגרפים היא אחת המשימות החשובות בעת יצירת מערכת בקרה ושיפור ביצועים - כבסיס לצמיחה.
למה? כי גרפים מאפשרים "להבין ולשלוט ביער" ולא "ללכת לאיבוד בין העצים". גרפים מאפשרים לראות ולהבין בקלות, בראיה מערכתית, את התמונה. אחת הבעיות של מנהלים היא שהם "שוקעים בפרטי פרטים" בטבלאות אינסופיות ומאבדים את הראייה המערכתית הנדרשת להובלת המכירות.
בתרשים משמאל ניתן לראות סוגים שונים של גרפים המנתחים את ביצועי אנשי המכירות השונים בעסק\ בארגון.
עלינו כבעלי העסק וכמנהלי המכירות להבין את הגרפים ולתגמל את אנשי המכירות בהתאם לביצועיהם.
שני נושאים חשובים בהבנת גרפים: חריגים ומגמות. נפרט עליהם בפעם אחרת.
שני נושאים חשובים בהבנת גרפים: חריגים ומגמות. נפרט עליהם בפעם אחרת.
קליק על התמונה כדי להגדילה.
בהצלחה!