שאלת לקוח - מה שלבי העבודה ליצירת ניוזלטר חדש?
1. הכנת HEADER\ גרפיקה
אז ככה.... אם מדובר בניוזלטר ראשון לעסק... יש להכין גם את הגרפיקה.
במרבית המקרים, מכינים לפחות HEADER (גרפיקה עליונה לניוזלטר).
דוגמא לניוזלטר כולל HEADER - קליק כאן.
במידה ויש כבר ניוזלטר קיים במערכת, ניתן להשתמש בו כתבנית - ולשכפל אותו.
2. הכנת LISTS
כשנרצה לשלוח את הניוזלטר, האבספוט יבקש מאיתנו לסמן קונטקטים\ ליסטים.
ליסטים הנם רשימות של קונטקטים שהוכנו מבעוד מועד.
יש 2 סוגי ליסטים: ליסט דינמי (מתעדכן כל הזמן), או סטאטי (SNAP SHOT של מצב).
הליסטים הנם סוג של פילטרים\ VIEWS המשמשים לצרכים שונים - בד"כ כרשימות תפוצה שונות\ ממשקים למערכות אחרות. בכלי הליסטים יש לכם הרבה יותר אפשרויות פילטור מאשר בפילטר "רגיל".
את הליסטים ניתן לבנות דרך Contacts > Lists.
עדיף לבנות את הליסט המתאים לניוזלטר לפני שמתחילים! (ניתן לבנות גם בסוף).
3. בניית הניוזלטר
וכעת ניתן לבנות את הניוזלטר עצמו.
בניית הניוזלטר - דרך Marketing > Email.
בניית הניוזלטר היא די "סטרייט פורווד" ופשוטה.
שימו לב לסעיף 2 בתמונה (תמיד שוכחים) - ישנן 3 לשוניות לבניית הניוזלטר ולא רק 1.
כמה טיפים ממומחה:
א. כדאי לעשות הרבה טסטים לפני ששולחים
ב. הכלי תומך בעברית!! רק תוודאו שהכל מיושר כמו שצריך
ג. כדאי לוודא את ה- SUBJECT של המייל\ הניוזלטר לפני ששולחים (מסומן בספרה 2 בתמונה, בלשונית 2)
ד. שימו לב שבגרסה החינמית האבספוט מוסיף פאנל קטן למטה פרסומי (בכל זאת גרסה חינמית) - קליק כאן לדוגמא.
ה. בגרסה החינמית - ניתן לשלוח עד 2,000 מיילים ב- 30 יום במצטבר.
ו. תוכלו לראות את ההצלחה של הניוזלטר - גם בכלי אנליזה מעולה בדף הניוזלטרים וגם פר קונטקט, בדף הקונטקט (מעולה!)
***
להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777
1. הכנת HEADER\ גרפיקה
אז ככה.... אם מדובר בניוזלטר ראשון לעסק... יש להכין גם את הגרפיקה.
במרבית המקרים, מכינים לפחות HEADER (גרפיקה עליונה לניוזלטר).
דוגמא לניוזלטר כולל HEADER - קליק כאן.
במידה ויש כבר ניוזלטר קיים במערכת, ניתן להשתמש בו כתבנית - ולשכפל אותו.
2. הכנת LISTS
כשנרצה לשלוח את הניוזלטר, האבספוט יבקש מאיתנו לסמן קונטקטים\ ליסטים.
ליסטים הנם רשימות של קונטקטים שהוכנו מבעוד מועד.
יש 2 סוגי ליסטים: ליסט דינמי (מתעדכן כל הזמן), או סטאטי (SNAP SHOT של מצב).
הליסטים הנם סוג של פילטרים\ VIEWS המשמשים לצרכים שונים - בד"כ כרשימות תפוצה שונות\ ממשקים למערכות אחרות. בכלי הליסטים יש לכם הרבה יותר אפשרויות פילטור מאשר בפילטר "רגיל".
את הליסטים ניתן לבנות דרך Contacts > Lists.
עדיף לבנות את הליסט המתאים לניוזלטר לפני שמתחילים! (ניתן לבנות גם בסוף).
3. בניית הניוזלטר
וכעת ניתן לבנות את הניוזלטר עצמו.
בניית הניוזלטר - דרך Marketing > Email.
בניית הניוזלטר היא די "סטרייט פורווד" ופשוטה.
שימו לב לסעיף 2 בתמונה (תמיד שוכחים) - ישנן 3 לשוניות לבניית הניוזלטר ולא רק 1.
כמה טיפים ממומחה:
א. כדאי לעשות הרבה טסטים לפני ששולחים
ב. הכלי תומך בעברית!! רק תוודאו שהכל מיושר כמו שצריך
ג. כדאי לוודא את ה- SUBJECT של המייל\ הניוזלטר לפני ששולחים (מסומן בספרה 2 בתמונה, בלשונית 2)
ד. שימו לב שבגרסה החינמית האבספוט מוסיף פאנל קטן למטה פרסומי (בכל זאת גרסה חינמית) - קליק כאן לדוגמא.
ה. בגרסה החינמית - ניתן לשלוח עד 2,000 מיילים ב- 30 יום במצטבר.
ו. תוכלו לראות את ההצלחה של הניוזלטר - גם בכלי אנליזה מעולה בדף הניוזלטרים וגם פר קונטקט, בדף הקונטקט (מעולה!)
***
להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777