לנוחיותכם, להלן צ'קליסט לאנשי מכירות לפני תחילת עבודה:
א. כניסה למערכת:
- קבלת יוזר למערכת האבספוט - וכניסה למערכת
- עדכון תמונת פרופיל במערכת האבספוט
- היכרות ראשונית עם תפריט ראשי של מערכת האבספוט + מנוע החיפוש
- יצירת קיצור דרך למערכת מהדפדפן\ משולחן העבודה
***
ב. התקנות נדרשות לאחר כניסה ראשונית:
- התקנת תוסף למייל - קליק כאן
- התקנת תוסף לקלנדר - קליק כאן
- ממשק לטלפון נייח \ אפשרויות -
- התקנת אפליקציה + תיעוד ידני של סיכום שיחה
- התקנת ממשק לטלפון נייח של האבספוט (* = לא בגרסה חינמית)
- יישום ממשק למערכת טלפוניה כדוגמת AIRCALL *
- ממשק לטלפון נייד \ אפשרויות -
- תיעוד ידני של השיחות
- התקנת אפליקצית HUBSPOT והכרת אופן השימוש בה, כולל תיעוד ידני של סיכום שיחות *
- התקנת ספיקו *
- התקנת אפליקצית טלפוניה בענן - למשל AIRCALL *
***
ג. תהליך למידה ותרגול מומלץ לפני הזנקה:
- מבנה הדאטא במערכת - קונטקטים> קומפניס> דילים.
- מודולות מרכזיות ללימוד -
- הקונטקטים - המודולה שמרכזת את פרטי אנשי הקשר אצל הלקוחות והלידים
- הקומפניס - המודולה שמרכזת את הדאטא של החברות \ הלקוחות
- הדילים - המודולה שמרכזת את הדאטא הקשורה להזדמנויות העסקיות הרלבנטיות
- טאסקים (SALES< TASKS) - המודולה שמרכזת את המשימות השוטפות לביצוע
- באפליקציה - למי שרלבנטי
- הגדרת ה- WORKFLOW = תהליך העבודה והניהול של הדילים - מאיפה מגיעים דילים, מה אני אמור לעשות איתם, מה התראות\ הסנקציות במידה ולא עשיתי (למשל: דיל מתעכב מעל 10 ימים בשלב)
- הכרת כל סוגי פעולות המכירה (Activities) הרלבנטיות לביצוע מוצלח של התפקיד
- הכנת תצוגה אישית יומית - לניהול יעיל של משימות המכירה היומיות
- בד"כ בקונטקטים מנהלים את הלידים בשלב המוקדם של הגישוש הטלפוני
- בד"כ בדילים מנהלים את ההזדמנויות לאחר שיש אינדקציה שיש עניין עסקי \ תקציב
- הכרת אופן ניהול משימות ה-פולואפ (Tasks) והשימוש בהן
- הכרת מנגנון ההודעות וההתרעות החזק של המערכת (Notifications) ועדכון עצמאי במידת הצורך
***
להטמעת האבספוט CRM גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777