17 בפבר׳ 2021

הכנות נדרשות לקראת עבודה במערכת - אנשי מכירות


לנוחיותכם, להלן צ'קליסט לאנשי מכירות לפני תחילת עבודה:

א. כניסה למערכת:

  1. קבלת יוזר למערכת האבספוט - וכניסה למערכת
  2. עדכון תמונת פרופיל  במערכת האבספוט 
  3. היכרות ראשונית עם תפריט ראשי של מערכת האבספוט + מנוע החיפוש 
  4. יצירת קיצור דרך למערכת מהדפדפן\ משולחן העבודה
***
ב. התקנות נדרשות לאחר כניסה ראשונית: 
  1. התקנת תוסף למיילקליק כאן
  2. התקנת תוסף לקלנדרקליק כאן
  3. ממשק לטלפון נייח \ אפשרויות
    1. התקנת אפליקציה + תיעוד ידני של סיכום שיחה
    2. התקנת ממשק לטלפון נייח של האבספוט (* = לא בגרסה חינמית)
    3. יישום ממשק למערכת טלפוניה כדוגמת AIRCALL *
  4. ממשק לטלפון נייד \ אפשרויות - 
    1. תיעוד ידני של השיחות
    2. התקנת אפליקצית HUBSPOT והכרת אופן השימוש בה, כולל תיעוד ידני של סיכום שיחות *
    3. התקנת ספיקו *
    4. התקנת אפליקצית טלפוניה בענן - למשל AIRCALL *
***
ג. תהליך למידה ותרגול מומלץ לפני הזנקה: 
  1. מבנה הדאטא במערכת - קונטקטים> קומפניס> דילים. 
  2. מודולות מרכזיות ללימוד 
    1. הקונטקטים - המודולה שמרכזת את פרטי אנשי הקשר אצל הלקוחות והלידים 
    2. הקומפניס - המודולה שמרכזת את הדאטא של החברות \ הלקוחות  
    3. הדילים - המודולה שמרכזת את הדאטא הקשורה להזדמנויות העסקיות הרלבנטיות
    4. טאסקים (SALES< TASKS) - המודולה שמרכזת את המשימות השוטפות לביצוע
    5. באפליקציה - למי שרלבנטי
  3. הגדרת ה- WORKFLOW = תהליך העבודה והניהול של הדילים - מאיפה מגיעים דילים, מה אני אמור לעשות איתם, מה התראות\ הסנקציות במידה ולא עשיתי (למשל: דיל מתעכב מעל 10 ימים בשלב) 
  4. הכרת כל סוגי פעולות המכירה (Activities) הרלבנטיות לביצוע מוצלח של התפקיד
  5. הכנת תצוגה אישית יומית - לניהול יעיל של משימות המכירה היומיות 
    1. בד"כ בקונטקטים מנהלים את הלידים בשלב המוקדם של הגישוש הטלפוני
    2. בד"כ בדילים מנהלים את ההזדמנויות לאחר שיש אינדקציה שיש עניין עסקי \ תקציב
  6. הכרת אופן ניהול משימות ה-פולואפ (Tasks) והשימוש בהן
  7. הכרת מנגנון ההודעות וההתרעות החזק של המערכת (Notifications) ועדכון עצמאי במידת הצורך

***

להטמעת האבספוט CRM גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777