לקוחות רבים שואלים אותי לגבי האפשרות לתת ללקוחות כלי לבחירת העדפות קבלת מייל\ ניוזלטר.
הסבר:
בשנים האחרונות מתגבר השימוש במיילים שיווקיים לטובת עדכון הלקוחות במוצרים ושירותים חדשים.
לקוחות התרגלו לקבל מיילים לעדכון ומקבלים עשרות כאלה בשבוע.
עם זאת, נוצר הצורך לתת ללקוח את הזכות לקבוע את העדפותיו לקבלת המייל.
יש לזכור כי שימוש מוגזם בכלי - יגרום ללקוח לחסום אתכם\ לדרוש לרדת מרשימת התפוצה.
שמתי כאן דוגמא של LITMUS לטופס בחירת העדפות מייל על ידי הלקוח - קליק כאן.
***
מה זה האבספוט? הטמעת האבספוט בישראל זה "מד-מן"