שאלת לקוחה: אילו הרשאות מומלץ לפתוח למעצב גרפי שעובד עם החברה? אנחנו בגרסת מרקטינג פרו.
***
פתרון:
כמובן שזה לשיקול מנהל הפרויקט!! הרשאות זה דבר חשוב ונמצא באחריות מנהל הפרויקט מטעם הלקוח.
אני יכול רק להמליץ מנסיוני הרב בהטמעת המערכת במאות ארגונים.
לגרפיקאי אאוטסורסינג שעובד עם החברה, ומעצב דפי נחיתה + אימיילמרקטינג, מומלץ לפתוח אך ורק הרשאות MARKETING ספציפיות, מתוך לשוניות ההרשאות.
(*) שימו לב - המדובר בדוגמא של גרפיקאי שמעצב חומרים מסוג: דפי נחיתה + אימייל מרקטינג ולא מתעסק בפרסומים בסושייאל.
- בתור סופר אדמין, יש להכנס למערכת ל- SETTINGS
- ואז USERS בצד שמאל
- ואז להקליק על שם היוזר
- לבחור באפשרות Marketing
- ורק שם לפתוח ליוזר זה את ההרשאות הרלבנטיות, ראו בצילום מסך 1 בהמשך
- ואז למחוק את הסימונים וההרשאות מכל הלשוניות האחרות - ראו דוגמא בצילום מסך 2 - בהמשך
***
דוגמאות להמחשה
לשונית MARKETING - פתיחת הרשאות ליוזר שהוא גרפיקאי חיצוני - המלצה שלי.
שלב 1
שלב 2