שלום לכם, אחד המודלים המעניינים שפיתחתי לניהול לידים מוצלח, הנו ללקוח המעסיק מספר סוכני מכירות חוץ.
הלקוח ביקש שלא להכניס את הסוכנים אל האבספוט, ועם זאת, לחלק להם לידים לטיפולם, באופן יומיומי.
האילוצים שעמדו בפנינו:
- סוכנים בישראל דוברי עברית
- אין כניסה לסוכנים אל האבספוט
- מצב של ריבוי לידים, עשרות לידים כל יום
- צורך בשפה משותפת כמובן, בין כלל הסוכנים והלקוח המרכזי
- קלות תפעול (חלק מהסוכנים אינם טכנולוגים גדולים)
מודל הניהול שפיתחנו עבורו,
כולל קישור אל גוגלשיט ייעודי לכל סוכן, שבו הסוכן מסמן את סטטוס הטיפול בליד.
בכל שורת ליד, מסומנים כמובן פרטי הליד אך גם מסומנות מספר הפניות הקודמות של אותו ליד +
סטטוס הטיפול של הסוכן, ועמודת מלל חופשית לסוכן.
***
ראו דוגמא לעמודת סטטוס להלן.
***
להטמעת "האבספוט" גם אצלכם - "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: האבספוט, מודל ניהול, הטמעת הבספוט, הבספוט ישראל, גוגלשיטס, גוגלשיט, Googlesheet,