להלן רשימת המלצות ממוקדת לשבוע העלייה לאוויר (Go-Live Week) של HubSpot Enterprise בארגון גדול, כאשר קיימת חברת-בת שעבדה שנים עם HubSpot Sales Pro והדאטא, הכלים והאוטומציות שלה מוזגו למערכת המאוחדת.
1. שליטה בדאטא
בשבוע העלייה לאוויר יש לוודא ניקוי כפילויות, תקינות שדות ממוזגים ונעילת שדות Legacy. המטרה היא למנוע עבודה על דאטא שגוי או היסטורי שלא רלוונטי לתהליך המאוחד.
2. הרשאות וגבולות גזרה
יש להגדיר הרשאות ברורות בין החברות, לוודא לוגיקת Owner אחידה ולמנוע שינויים חופשיים במערכת. השבוע הראשון מתנהל במשטר מבוקר עם נקודת אישור אחת.
3. אוטומציות
אוטומציות מורכבות מחברת-הבת יופעלו בהדרגה ולא בבת אחת. יש לוודא שאין טריגרים כפולים ולשמור על יציבות לפני אופטימיזציה.
4. פייפליין ותהליכי מכירה
יש להקפיא שינויים בפייפליינים, לאחד שפה וקריטריונים בין החברות ולזהות פערי תרבות תפעוליים. שבוע זה אינו זמן לניסויים תהליכיים.
5. דשבורדים ודיווח
נדרש דשבורד ייעודי לשבוע העלייה לאוויר שמייצר אמון ניהולי. חשוב להציג תמונת מצב יומית והשוואה לנתוני עבר של חברת-הבת.
6. משתמשים וניהול ציפיות
יש לתקשר שזה שבוע של יציבות ולא של שיפורים. להגדיר HubSpot Captain אחד ולבצע מיקרו-הדרכות ממוקדות למה שחייבים לעבוד עכשיו.
7. אינטגרציות
יש לבדוק תהליכים מקצה לקצה ולהשעות אינטגרציות שאינן קריטיות. המיקוד הוא בתהליך הליבה ולא ברעש טכנולוגי.
8. חוסן תפעולי
כל שינוי מתועד יומית, עם Plan B ברור לתקלות. ריבוי פניות משתמשים הוא אינדיקציה מוקדמת לבעיה מערכתית.
9. מסר ניהולי
העלייה לאוויר היא אירוע ניהולי ולא טכנולוגי. משתמשים ותיקים ב-Sales Pro זקוקים להכוונה הסתגלותית ולא ללימוד הכלי.
10. עדכון יומי למינהלת הפרויקט
מתקיים עדכון יומי קצר הכולל תכנון מול ביצוע, חסמים, לקחים ורעיונות להמשך. רעיונות מתועדים ל-Backlog והחלטות מתקבלות בזמן אמת.
.jpg)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה