ניסינו לרכז עבורכם מספר טיפים ודגשים להיערכות מקסימלית לחודש החגים - ספטמבר (או תשרי):
א. "שנות טובות" - מקווים שכבר הוצאתם....
ב. תחזית מכירות - לעדכן בהתאם לימי העבודה
ג. לקוחות - לבדוק לגבי ציפיות וימי עבודה של הלקוחות שלכם, האם הם עובדים בערבי חג? האם הם מצפים לקבל שירות במהלך סוכות?
ד. חופשות אנשי המכירות בחגים - לתאם ולוודא
ה. ישיבות קבועות הנופלות על ימי חגים - להזיז
ו. הודעה ללקוחות על שעות הפעילות בחגים - במידה ורלבנטי, במיוחד לאנשי השירות והתמיכה בעסק
"אם לא תימנעו שריפות - תיאלצו לכבות אותן."
שתהיה שנה טובה וחג שמח לכולם!
א. "שנות טובות" - מקווים שכבר הוצאתם....
ב. תחזית מכירות - לעדכן בהתאם לימי העבודה
ג. לקוחות - לבדוק לגבי ציפיות וימי עבודה של הלקוחות שלכם, האם הם עובדים בערבי חג? האם הם מצפים לקבל שירות במהלך סוכות?
ד. חופשות אנשי המכירות בחגים - לתאם ולוודא
ה. ישיבות קבועות הנופלות על ימי חגים - להזיז
ו. הודעה ללקוחות על שעות הפעילות בחגים - במידה ורלבנטי, במיוחד לאנשי השירות והתמיכה בעסק
"אם לא תימנעו שריפות - תיאלצו לכבות אותן."
שתהיה שנה טובה וחג שמח לכולם!