22 במרץ 2014

5 טיפים לתכנון תחזית המכירות

תחזית המכירות של העסק (ה- FORECAST השנתי), הוא אחד הכלים החשובים ביותר של המנכ"ל לתכנון הפעילות העסקית בשנה"ע הבאה, ובכלל.

תחזית ההכנסות היא בדרך כלל בניהול סמנכ"ל המכירות.

מנהלי מכירות רבים מתקשים בבניית תחזית זו.
הסיבות לכך רבות, וקשורות רובן ככולן בהתמקדות ב"כיבוי שריפות" במקום בתכנון לטווח ארוך.

רשת האינטרנט רווייה בחומרי לימוד וטיפים שיכולים לעזור לכם בתכנון התחזית השנתית.
ראו לדוגמא:
1. 5 טיפים לשיפור תחזית שנתית