ניהול המכירות בחברה זו מסגרת מחייבת, הנסמכת על דרך ברורה וכתובה - כדי לאפשר צמיחה והתקדמות שיטתית, אל עבר התוצאות הרצויות.
בדומה לאימון למרתון (ראו בתמונה המצורפת, קליק להגדלה) שאינו יכול להיות אקראי - כך גם בניהול מכירות העסק, הפעולות אינן יכולות להיות אקראיות אלא מכוונות מראש לצמיחה שיטתית, הדרגתית - ומחייבת.
פעולות אקראיות של מכירה, טובות ככל שתהיינה, אינן יכולות להביא לצמיחה שיטתית ולאורך זמן בהכנסות החברה.
כדי לשפר שיטה, צריך שתהיה שיטה. או במילים אחרות: אי אפשר לשפר שיטה שאינה קיימת.
תוכנית המכירות צריכה להיות כתובה, ברורה, הגיונית ומתואמת בין כל הגורמים בחברה. בנוסף, הציפייה מתוכנית המכירות שתציג צמיחה לאורך זמן - צמיחה הנובעת מהלמידה הארגונית והאישית של גורמי מחלקת המכירות השונים.
בדומה לאימון למרתון (ראו בתמונה המצורפת, קליק להגדלה) שאינו יכול להיות אקראי - כך גם בניהול מכירות העסק, הפעולות אינן יכולות להיות אקראיות אלא מכוונות מראש לצמיחה שיטתית, הדרגתית - ומחייבת.
פעולות אקראיות של מכירה, טובות ככל שתהיינה, אינן יכולות להביא לצמיחה שיטתית ולאורך זמן בהכנסות החברה.
כדי לשפר שיטה, צריך שתהיה שיטה. או במילים אחרות: אי אפשר לשפר שיטה שאינה קיימת.
תוכנית המכירות צריכה להיות כתובה, ברורה, הגיונית ומתואמת בין כל הגורמים בחברה. בנוסף, הציפייה מתוכנית המכירות שתציג צמיחה לאורך זמן - צמיחה הנובעת מהלמידה הארגונית והאישית של גורמי מחלקת המכירות השונים.