31 במאי 2021

איך מתכננים מסע לקוח? Customer Journey

איך מתכננים מסע לקוח? שאל הלקוח שלי.

הלקוח מעוניין להקים ולנהל מערכת האבספוט חדשה.

ללקוח כבר די הרבה לקוחות ולידים ברשימות שלו.

הלקוח מתנהל בצורה די ספונטנית, ללא תהליך מובנה ל"מסע לקוח".

***

התשובה:

מסע לקוח - הדרך שעובר הלקוח - מהרגע שהוא "ליד" ועד הרגע שנסגרה עסקה.

יש לנתח את התהליך לשלבים + פעולות בכל שלב.

קצת כמו לתכנן מסלול טיול - עם כל הנקודות שבדרך והתכנון מה עושים בכל נקודה.

המתכננים המנוסים יותר, יידעו גם להעריך כמה לידים הם מסוגלים להביא וכמה הם מסוגלים לסגור מתוך הלידים שהביאו (מה שנקרא: "יחס המרה"). 


***

להטמעת האבספוט גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777

מעל 200 הטמעות האבספוט בישראל, לא הולך ברגל!!

www.medmen.co.il

מילות מפתח: האבספוט, מסע לקוח, Customer Journey, מה זה האבספוט, ניהול CRM, תכנון ניהול מכירות, תכנון מסע לקוח בהאבספוט