שאלת לקוחת האבספוט: אילו הרשאות כדאי לתת לאיש מכירות חדש שמגיע לחברה עם רשימת לידים ולקוחות משלו?
***
פתרון מומחה:
1. המלצה חד משמעית: לחלק את רשימות הקונטקטים בצורה ברורה בין אנשי המכירות
בעקרון כדאי לחלק את הלקוחות והלידים לרשימות ברורות לניהול של כל איש מכירות.
כל איש מכירות אחראי על הרשימה שלו (=Owner).
כל איש מכירות נגיש אך ורק לרשימה שלו.
אפשר לחלק לפי תחומים, לפי אזורים, או לפי כל פרמטר אחר.
אנשי מכירות גם לא אמורים לראות\ לגעת אחד לשני בלידים.
במידה ואיש מכירות מגיע חדש עם רשימה משלו, יש פה עבודת הכנה בדאטא למזג את הרשימה שלו לתוך ה- CRM הקיים ולחלק את הרשימה בצורה ברורה בין האנשים.
במידה ולא אפשרי, ניתן לבחור באופציה ב', אך שימו לב שהיא פותחת פתח ל"בלגן" מבחינה ניהולית (2 אנשי מכירות של החברה עובדים מול אותו הקונטקט!?).
***
2. אופציה פחות טובה מבחינה ניהולית - לאפשר צפיה הדדית ברשימות ובדאטא
במידה וכן רוצים לאפשר צפייה לאנשי המכירות בכל הלידים, מומלץ לחסום אותם מלערוך אחד לשני את הקונטקטים.
או אז, התצוגה לאיש מכירות בקונטקטים שאינם שלו תהיה כדלקמן: