ניהול השיווק

מערכת "האבספוט מרקטינג" מאפשרת ניהול ובקרה של כלל ערוצי השיווק במערכת אחת נוחה וידידותית!

המערכת מאפשרת קישור של כלל הערוצים הקיימים לשיווק \ יצירה של תכנים ואימייל מרקטינג בכלים משל עצמה.

המערכת כוללת מגוון רב מאוד של כלים, תבניות וכלי עריכה.

אנסה להסביר את המערכת במגוון צורות ודוגמאות, כדי שתוכלו להבינה ולמקסם את השימוש בה.

***

ניהול ובקרה, ניהול KPIS

מערכת האבספוט מרקטינג מאפשרת לסמנכל\ית השיווק ניהול ובקרה על מאמצי השיווק והתקציבים השונים של השיווק.

KPIS - KEY PERFORMANCE INDICATORS, אלו הם מדדי ההצלחה של השיווק.

בד"כ מדדי ההצלחה של השיווק יהיו:

1. כמה לידים הגיעו

2. מה הסטטוס טיפול בלידים אלה (בד"כ במכירות)

4. מה תוצאות הלידים האלה - זכיה\ הפסד\ לא רלבנטי (והסיבות)

***

ניתן לחלק את מאמצי השיווק ל- 2 חלקים:

1. תשתית \ מאמצים קבועים (אתר למשל)

2. קמפיינים\ פרויקטים\ מאמצים  "אד-הוקיים" - מאמצים נקודתיים עם תקציב ולו"ז ברור, שמטרתם השגת לידים

***

מערכת האבספוט מרקטינג מאפשרת למחלקת השיווק לנהל עם האבספוט שני תהליכים משמעותיים: 

1. ריכוז הלידים והדאטא - לניהול ובקרת ערוצי השיווק השונים - אתרים, דפי נחיתה, ADS וכו'

2. פרסום יזום - לקונטקטים שבדאטאבייס בדרכים שונות - ניוזלטרים, דפי נחיתה, וכו'.

***


הסבר לגבי ריכוז הדאטא -

כדי לאפשר למנהל השיווק שליטה על כל הדאטא הנכנסת לעסק (דאטא של לידים שהוא מביא כל הזמן), יש צורך לקשר את כל ערוצי השיווק למערכת (ראו בנפרד).

לאחר הקישור, כל הדאטא של הלידים החדשים תוזרם למערכת בצורה אוטומטית :)

מנהל השיווק יקבל את כל הלידים ב"לידומטר" ויוכל לתעל את הרלבנטיים לאנשי המכירות (=לדילים). 

ראו תרשים להמחשה (קליק להגדלה):

דגש חשוב למנהלי שיווק מקצועיים! שימו לב להבדל בין ניהול פניות לניהול לידים נכנסים!

***

להלן תרשים המציג את כלי המרקטינג הבסיסיים במערכת האבספוט

(קליק להגדלה)


הפעלת מנגנון מרקטינג קונטקטס - קליק כאן.