מנהלי שיווק? חשוב שתכירו את ההבדל בין "פניה חדשה" ל- "ליד חדש".
השיווק בכל עסק מנהל לא רק כניסה של לידים חדשים, אלא גם פניות של לידים ולקוחות שכבר קיימים ב- CRM.
דגשים:
- יכול להיות שפניה חדשה שהגיעה היום מטופס שלכם, היא של ליד שכבר קיים ב- CRM שלכם. חשוב שתדעו שהוא כבר קיים ולא תיצרו אותו שוב\ תנהלו אותו כאילו הוא נוצר מאפס היום.
- השיווק מאפשר לכם "לעורר" רשימת לקוחות ולידים - ולהביא אותם לנקוט בפעולה שמסמנת רצון לקניה.
***
כדי להמחיש את ההבדל, ראו את ה- TIMELINE (ההיסטוריה) של הליד הבא:
- תאריך היצירה שלו בהאבספוט הוא באפריל
- תאריך הפניה שלו לטופס של העסק (=מילוי טופס) הוא ביוני
***
לא בזבוז זמן ללמוד לבד? יש לנו ניסיון של מעל 200 הטמעות האבספוט CRM בישראל!
להטמעה מקצועית של האבספוט גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777