25 ביוני 2021

שיווק מנהל גם פניות לידים וגם לידים

מנהלי שיווק? חשוב שתכירו את ההבדל בין "פניה חדשה" ל- "ליד חדש".

השיווק בכל עסק מנהל לא רק כניסה של לידים חדשים, אלא גם פניות של לידים ולקוחות שכבר קיימים ב- CRM.

דגשים:

  1. יכול להיות שפניה חדשה שהגיעה היום מטופס שלכם, היא של ליד שכבר קיים ב- CRM שלכם. חשוב שתדעו שהוא כבר קיים ולא תיצרו אותו שוב\ תנהלו אותו כאילו הוא נוצר מאפס היום. 
  2. השיווק מאפשר לכם "לעורר" רשימת לקוחות ולידים - ולהביא אותם לנקוט בפעולה שמסמנת רצון לקניה. 


***

כדי להמחיש את ההבדל, ראו את ה- TIMELINE (ההיסטוריה) של הליד הבא:

  1. תאריך היצירה שלו בהאבספוט הוא באפריל
  2. תאריך הפניה שלו לטופס של העסק (=מילוי טופס) הוא ביוני




***

לא בזבוז זמן ללמוד לבד? יש לנו ניסיון של מעל 200 הטמעות האבספוט CRM בישראל!

להטמעה מקצועית של האבספוט גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777

www.medmen.co.il