מנהלי השיווק שמיישמים האבספוט ירצו בד"כ לקבל דוחות על נושאים שחשובים להם למדידה ולשיפור.
***
KPIS מרכזיים לניהול שיווק\ קמפיינים של שיווק:
1. כמה לידים הגיעו
2. סטטוסים (שלב מעודכן בפייפליין)
3. תוצאות - סגירות\ פלופים* (כמות או $)
4. סיבות לפלופים* (כדי לדייק סוכנויות דיגיטל)
* פלופים = סטטוס: פרוזן או לוסט (כל סוגי סגירת דיל שליליים)
***
בתכל'ס, מה שמעניין את אנשי העסקים שביננו, מעניין גם מנהלי שיווק רציניים
ROI = RETURN OF INVESTMENT לכל קמפיין
השקעתי 10,000$ בקמפיין גוגל אדס השנה, כמה הכנסות יצאו לחברה ממנו?
האם החזרתי השקעה (+) או שהפסדתי כסף בקמפיין הזה?
התמונה מתוך האתר הבא***
שאלה בסיסית: האם מופעל "אוטודיל" או לא?
הפעלת אוטודיל משפיעה מהותית על יכולות הניהול והבקרה של השיווק בכלל ושל הקמפיינים בפרט.
דוחות שיווק האבספוט
1. משפך אחד: שיווק + מכירות (SMARKETING)
הסטטוס (במכירות) של הלידים שהגיעו מסורס\ קמפיין מסויים בשיווק
2. עסקאות שהפסדנו לפי חודשים ולפי מקור הגעה
(*) במצב בו השיווק נכנס לפעולה יחסית מאוחר ביישום המערכת
דוחות ודשבורדים לשיווק דרך LOOKER (כלי BI של גוגל)
ניהול קמפיין ספציפי \ הפקת דשבורד יומי למנהלת הקמפיין בעזרת LOOKER