מילות מפתח הן אחד הדברים הכי משמעותיים בתהליך קידום אתר אינטרנט בגוגל.
הן מהוות את הבסיס לחיפוש ולאיתור של האתר שלכם.
כשאדם מחפש בגוגל, גוגל נותן "ציון" לאתר שלכם לפי פרמטרים מסויימים.
למשל: אם מילת החיפוש נמצאת בכותרת הדף, הניקוד יהיה גבוה יותר מאשר אם המילה נמצאת רק בתוכן הדף.
את מילות המפתח החשובות ביותר כדאי להדגיש גם בכתובת האתר, בכותרת הדף, כקישור וכדומה.
נהוג להגדיר כ- 20-30 מילות מפתח.
חשוב להסתכל גם על מילות המפתח שבחרו המתחרים וללמוד מהם.
כאשר מתכננים את מילות המפתח, חשוב לתכנן אותן מזווית הראייה של המחפשים, הלקוחות - ולא רק שלכם כנותני הפתרון. שווה לתשאל לקוחות לדוגמא על אופן החיפוש שלהם, ואפשר גם לקבל מ- Google Analytics נתונים לגבי מילות חיפוש נבחרות (על Google Analytics - בפוסט אחר).
לכל מערכת ניהול תוכן שמכבדת את עצמה, יש היום כלים להגדרת מילות מפתח.
קישורים לרשתות חברתיות מזכות בניקוד גבוה יותר לדף.
הן מהוות את הבסיס לחיפוש ולאיתור של האתר שלכם.
כשאדם מחפש בגוגל, גוגל נותן "ציון" לאתר שלכם לפי פרמטרים מסויימים.
למשל: אם מילת החיפוש נמצאת בכותרת הדף, הניקוד יהיה גבוה יותר מאשר אם המילה נמצאת רק בתוכן הדף.
את מילות המפתח החשובות ביותר כדאי להדגיש גם בכתובת האתר, בכותרת הדף, כקישור וכדומה.
נהוג להגדיר כ- 20-30 מילות מפתח.
חשוב להסתכל גם על מילות המפתח שבחרו המתחרים וללמוד מהם.
כאשר מתכננים את מילות המפתח, חשוב לתכנן אותן מזווית הראייה של המחפשים, הלקוחות - ולא רק שלכם כנותני הפתרון. שווה לתשאל לקוחות לדוגמא על אופן החיפוש שלהם, ואפשר גם לקבל מ- Google Analytics נתונים לגבי מילות חיפוש נבחרות (על Google Analytics - בפוסט אחר).
לכל מערכת ניהול תוכן שמכבדת את עצמה, יש היום כלים להגדרת מילות מפתח.
קישורים לרשתות חברתיות מזכות בניקוד גבוה יותר לדף.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה