כנסים ותערוכות בתחום העיסוק שלכם, מהווים מקור מצוין ל:
א. לחשיפת העסק והמוצרים לשוק
ב. ללמוד על מוצרים חדשים, טרנדים, מגמות, מחקרים
ג. ללמוד על מתחרים
ד. להשיג לידים חדשים !!
ה. לייצר שיתופי פעולה
חשוב להדגיש גם כי יש ציפייה של הלקוחות שלכם שתהיו בכנסים ובתערוכות החשובות...
לקראת הכנת תוכנית עבודה ל- 2014... מצאנו לנכון לפרסם כלי עזר לתכנון תוכנית ההשתתפות בכנסים ובתערוכות. הכלי הוא באקסל, ומאפשר לתכנן ולנהל בצורה מושכלת את הכנסים והתערוכות של שנת העבודה הבאה.
כפי שתראו בדוגמא המצורפת, הכלי בנוי משני חלקים מרכזיים:
א. בצד ימין: פרטים כללים על הכנס.
ב. בצד שמאל: מעין "גאנט" המאפשר תצוגה קלנדרית של תאריך הכנס. בהמשך אפשר לנהל על הכלי את ההיערכות לכנס.
(*) אפשרי להוסיף גם עלויות.
הכלי מאפשר לתכנן מראש ועל בסיס ניתוח רציני וניסיון עבר - את ההשתתפות בכנסים ותערוכות חשובות, ולא להשאיר את העניין ליד המקרה.
א. לחשיפת העסק והמוצרים לשוק
ב. ללמוד על מוצרים חדשים, טרנדים, מגמות, מחקרים
ג. ללמוד על מתחרים
ד. להשיג לידים חדשים !!
ה. לייצר שיתופי פעולה
חשוב להדגיש גם כי יש ציפייה של הלקוחות שלכם שתהיו בכנסים ובתערוכות החשובות...
לקראת הכנת תוכנית עבודה ל- 2014... מצאנו לנכון לפרסם כלי עזר לתכנון תוכנית ההשתתפות בכנסים ובתערוכות. הכלי הוא באקסל, ומאפשר לתכנן ולנהל בצורה מושכלת את הכנסים והתערוכות של שנת העבודה הבאה.
כפי שתראו בדוגמא המצורפת, הכלי בנוי משני חלקים מרכזיים:
א. בצד ימין: פרטים כללים על הכנס.
ב. בצד שמאל: מעין "גאנט" המאפשר תצוגה קלנדרית של תאריך הכנס. בהמשך אפשר לנהל על הכלי את ההיערכות לכנס.
(*) אפשרי להוסיף גם עלויות.
הכלי מאפשר לתכנן מראש ועל בסיס ניתוח רציני וניסיון עבר - את ההשתתפות בכנסים ותערוכות חשובות, ולא להשאיר את העניין ליד המקרה.