17 באפר׳ 2019

האבספוט FAQ: השימוש בטיקטים

שאלה:
יצרתי לעצמי טיקטים בכדי לא לשכוח לטפל בדברים.
ברגע שטיפלתי, אני רוצה "לסגור" את הטיקט.
כלומר, לא למחוק, אלא לסגור -  לא לאבד את החומר ולהבין שטיפלתי בנושא.
כמו שאני רואה - ניתן רק למחוק.

תשובה: 
אכן, האבספוט מערכת מעולה, המאפשרת לנהל גם פעילות ללקוחות לאחר שלב המכירה, בשלב השירות והתמיכה.
כדי לנהל כל תהליך שירותי כזה, נוצרו ה"טיקטים". 
וכמו לדילים, גם לטיקטים יש שלב של "סגירה" בפייפליין שלהם.
אם תעברי בטיקטים לתצוגת BOARD בברירת המחדל, תראי את השלב הזה. 
לעדכון שלבים בפייפליין של הטיקטים: Settings > Service > Tickets
(ואז מעדכנים בדומה לפייפליין של הדילים).