אחד הדברים הבסיסיים שאנחנו עושים
זה ליישר קו לגבי מושגים בסיסיים בניהול המכירות.
***
שלושה מושגים מרכזיים להיכרות:
1. לידים - אלה אנשי קשר אצל הלקוח, אותם אנו רוצים לנהל ולהביא לידי קניית המוצר\ שירות שלנו,
2. שלבים בתהליך המכירה - אלה השלבים השונים בתהליך המכירה בעסק שלנו,
3. תאריך אינטראקציה אחרון עם הליד - נתון חשוב שמתקבל אוטומטית מתוך כל פעולות המכירה שאנחנו עושים (טלפון\ מייל\ פגישה\ הצעת מחיר וכו').
ראו דוגמא בתמונה שלפניכם:
***
להטמעת האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777